Co když se mi fotky nebudou líbit? aneb: “Jak vybrat fotografa, který vám udělá fotky co vám sednou”
Tak tahle otázka mě dostala. Rozhodně bych se do takové situace nechtěla dostat. A proto bych dělala určité věci, kroky abych se jí s vyhnula. Co si pohlídat? Přejděte na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Mění se váš web s vámi?
Co je to a divnou otázku na webu fotografky? Ale ono to souvisí, hned to vysvětlím. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kdy že je správný čas pořídit fotky pro podporu podnikání?
Stojíte na začátku podnikání a přemýšlíte jestli začít webem, texty, fotkami,… co má přijít na řadu hned a co může počkat na později? Pojďme na to mrknout blíž. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Na fotkách mi to nesluší
Přinejmenším já to tak vnímám. Jenže k podnikání potřebuju, aby mě bylo vidět. Co s tím můžu udělat? Jaké jsou možnosti? Dá se to řešit nebo nějak obejít? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kdo mi nafotí pro webové stránky fotky, na kterých budu vidět?
Brand a osobní značka? To nemám.
Takže portrétní fotograf bude to správné řešení?
V článku popisuju rozdíl podrobněji a brandové focení tak pro vás snad přestane být cizí slovo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Světlo může atmosféru místnosti úplně změnit
Místo, kde focení proběhne, se odvíjí od výsledné představy fotek. Prostor a to jak vypadá je potřeba vybrat. Co ale vybírat nemusíte a dá se ovládat je světlo. A světlo toho dokáže hodně třeba tu místnost i úplně proměnit. Dřív než to své místo začnete, hledat mrkněte na článek a fotky v něm, ať máte větší představu, jak co světlo dokáže a můžete jeho vliv při hledání lokace zohlednit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kde fotit a proč zrovna tam?
Kde by měli vzniknout fotky pro moje podnikání abych je mohla uveřejnit na svých internetových stránkách? Tohle je jedna z prvních věcí, kterou často s klienty řeším. Kdyby existovala univerzální odpověď, neexistoval by tento článek. Jak se dostaneme od otázky do skutečného prostoru? Dozvíte se v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profilovka
Váš profilový obrázek tvoří první dojem – a ten má svůj vliv. Proto stojí za to profilovku vzít vážně a podpořit si tak svůj brand. Jakou vybrat? Co ji může pomoct, proč si zvolit zrovna toto? Zjistěte, na čem záleží, protože první dojem napodruhé neuděláte. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Budování vztahu s klientem pomocí podvědomí
Naše vnímání zasahuje docela hodně do toho, jak se cítíme při pohledu na jiného člověka na fotografii. Zajímavé postřehy se dají najít v psychologii i příručkách o neverbální komunikaci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaké fotky pro on-line podnikání v začátku potřebujete
Začátek podnikání může být krušný. Překonáváme svoje hranice na všech stranách. Profi fotky můžou usnadnit a otevřít dveře k snadnější prezentaci vlastního obličeje on-line. Co k startu stačí a o co později rozšířit? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Nejčastější obavy před brandovým focením
Brandové focení je často spojeno s obavami – jak budu vypadat, co když se na fotkách nepoznám, co když to nebude „ono“? Sepsala jsem ty nejčastější, se kterými se setkávám, a přidala svůj pohled, jak se na ně dá dívat jinak.. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Seznam fotek, které určitě budete potřebovat
Už pro samou představu o ceně brandového focení, je dobré vědět kolik fotek by mělo vzniknout. Pomůže vám to i u focení. Když víte co přesně potřebujete a kam, budou fotky odpovídat zamýšleným potřebám a na nic nezapomete. Jak takový seznam vznikne? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Když jste to nejdůležitější vy sami
Jsi kouč, průvodkyně, … zkrátka někdo s profesí, kterou nejde zobrazit protože se pojí s emocemi, psychikou, naladěním, ..?
Pak to co prodává je především tvoje osobnost a tu by fotky měli vypíchnout. Jak by to mohlo vypadat?
Něco málo na ukázku najdeš v blogu.
Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Banner - oblíbený způsob jak zaujmout
Banner je svým způsobem bilboard. Právě z něj se dá skvěle inspirovat. Podobně jako bilboard u silnice míjíte nejčastěji ve vyšší rychlosti a větší množství textu jen těžko stihnete přečíst, měl by i banner (především na sociálních sítích) obsahovat nutné minimum, které zaujme. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaké prostředí vybrat pro focení brandových fotek?
Ďábel je v detailech. Možná se vám líbí fotky z luxusního prostředí, ale sednou k vašemu minimalistickému přístupu, který u podnikání a ostatně i u života upřednostňujete? Prostě chce se to zamyslet nad tím, co chcete fotkami předat, nad jejich účelem. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.