Spousta z nás využívá sociální sítě k propagaci toho, co dělají.

Sdílí svoje zamyšlení podnikatelské i soukromější věci.

Čas od času to doprovodí nějakou aktuální fotkou, která vznikla v daném okamžiku a samotný web, který jsme zřídily k prezentaci, necháváme v pozadí.

 

Sociální sítě k tomu svádějí. Může se tam odehrávat vše od navazování vztahů přes propagaci, komunikaci až po prodej.

 

Pak je web skutečně jen nadbytečná část.

zpracování fotografií na počítači po focení fotografkou v Brně

Jinak tomu je v případě, že zájemce na web posíláte (bez ohledu jestli je to ze sítí, vyhledavače, profesního katalogu,…).

V tom případě by měl web obsahovat jak aktuální informace, tak i vaše aktuální zobrazení.

 

Když vás klient podle fotky dokáže ve skutečném světě poznat, máte bod navíc.

Je to způsob, jakým podporujete důvěru.

V podstatě to znamená, že byste při každé větší změně své vizáže měli změnit i svoje fotografie. Ať už jde o výrazný posun v barvě vlasů, stylu jakým se oblékáte, váze…

Ale tam to nekončí. Změna fotek by měla přijít, i když u vás k žádné větší vizuální změně nedošlo.

  • Vy i vaše podnikání se vyvíjíte a dnes už můžete být mnohem dál než v době pořízení původních fotek. Energie na nich může být úplně odlišná od té, kterou rozdáváte teď.

  • Každá z nás se časem mění. I když jde o tak drobné změny, že je nevnímáme, na fotkách, které dělí větší časový úsek, vidět jsou.

Můžete se k tomu postavit podobně jako k obnově občanky a jednou za x let web i fotografie na něm kompletně aktualizovat.

 

Upřímně, mě by představa odradila. Navíc za x let můžu být jinde, než když jsem web stavěla, ale klienti budou stále reagovat na původní prezentaci.

 

Druhá možnost je pravidelně se vracet ke stejné fotografce.

Proč ke stejné?

  • Fotografka vás i vaše podnikání už zná zrychlí se domluva i pochopení co potřebujete.

  • Fotografie budou mít její „rukopis“ a budou k sobě stylem ladit.

  • Víte co čekat.

  • Ušetříte čas s hledáním, vybíráním a porovnáváním fotografek.

 

Proč pravidelně?

  • Budete mít jasně dáno, kterou část webu obnovíte, neodradí vás rozsah.

  • Váš web bude stále v aktuální energii.

  • Můžete rozvířit diskuzi na sociálních sítích a ukázat fotky z procesu vzniku i výsledek a vzbudit tak přirozeně víc zájmu.

  • Budete mít aktuální fotky pro ty sítě, a ušetříte čas při tvoření příspěvků.

  • Zvyknete si vidět svou tvář na fotkách a postupné změny nebudou tak velké.

 

Můžete to vnímat třeba jako každoroční dovolenou a celý proces si užít.

Klidně to vezměte od podlahy - od nákupu nebo výběru oblečení (třeba ve spolupráci se stylistkou), přes přípravnou část, pro odpočinutý vzhled (která může zahrnovat třeba i saunu), až po péči kadeřnice, vizážistky a samotné focení i následný výběr fotek.

 

Ostatně co byl vás důvod k podnikání? Tam někde na pozadí za vydělat dost peněz, mít čas na děti,… : „Užít si života.“

 Tak k tomu využijte každou příležitost.

 

Focení může být zážitek.

Previous
Previous

Tkadlena na brandových fotografiích

Next
Next

Kdy že je správný čas pořídit fotky pro podporu podnikání?