Spousta z nás využívá sociální sítě k propagaci toho, co dělají.

Sdílí svoje zamyšlení podnikatelské i soukromější věci.

Čas od času to doprovodí nějakou aktuální fotkou, která vznikla v daném okamžiku a samotný web, který jsme zřídily k prezentaci, necháváme v pozadí.

 

Sociální sítě k tomu svádějí. Může se tam odehrávat vše od navazování vztahů přes propagaci, komunikaci až po prodej.

 

Pak je web skutečně jen nadbytečná část.

zpracování fotografií na počítači po focení fotografkou v Brně

Jinak tomu je v případě, že zájemce na web posíláte (bez ohledu jestli je to ze sítí, vyhledavače, profesního katalogu,…).

V tom případě by měl web obsahovat jak aktuální informace, tak i vaše aktuální zobrazení.

 

Když vás klient podle fotky dokáže ve skutečném světě poznat, máte bod navíc.

Je to způsob, jakým podporujete důvěru.

V podstatě to znamená, že byste při každé větší změně své vizáže měli změnit i svoje fotografie. Ať už jde o výrazný posun v barvě vlasů, stylu jakým se oblékáte, váze…

Ale tam to nekončí. Změna fotek by měla přijít, i když u vás k žádné větší vizuální změně nedošlo.

  • Vy i vaše podnikání se vyvíjíte a dnes už můžete být mnohem dál než v době pořízení původních fotek. Energie na nich může být úplně odlišná od té, kterou rozdáváte teď.

  • Každá z nás se časem mění. I když jde o tak drobné změny, že je nevnímáme, na fotkách, které dělí větší časový úsek, vidět jsou.

  • Fotky už vám neslouží jako inspirace, okoukaly se a máte pocit, že je každý musel vidět už tisíckrát.

Můžete se k tomu postavit podobně jako k obnově občanky a jednou za x let web i fotografie na něm kompletně aktualizovat.

 

Upřímně, mě by představa odradila. Navíc za x let můžu být jinde, než když jsem web stavěla, ale klienti budou stále reagovat na původní prezentaci.

Upřednostnila bych pravidelnou aktualizaci, třeba i jen nějaké části.

Proč pravidelně?

  • Budete jasně dáno, kterou část webu obnovíte, neodradí vás rozsah.

  • Váš web bude stále v aktuální energii.

  • Můžete rozvířit diskuzi na sociálních sítích a ukázat fotky z procesu vzniku i výsledek a vzbudit tak přirozeně víc zájmu.

  • Budete mít aktuální fotky pro sítě, a ušetříte čas při tvoření příspěvků.

  • Zvyknete si vidět svou tvář na fotkách a postupné změny nebudou tak velké.

 

Jak často by to mělo být?

Obecné pravidlo říká že jednou za 1–2 roky, nebo kdykoliv dojde k výraznější změně:

  • Barvy vlasů, stylu oblékání nebo vašeho brandu.

  • Uvedení nového produktu či služby.

  • Rozšíření týmu nebo změny zaměření podnikání.

Jako zajímavou možnost vidím vracet se ke stejné fotografce.

Proč?

  • Fotografka vás i vaše podnikání už zná zrychlí se domluva i pochopení co potřebujete.

  • Fotografie budou mít její „rukopis“ a budou k sobě stylem ladit.

  • Víte co čekat.

  • Ušetříte čas s hledáním, vybíráním a porovnáváním fotografek.

 

Můžete to vnímat třeba jako dovolenou a celý proces si užít. Klidně od podlahy - od nákupu nebo výběru oblečení (třeba ve spolupráci se stylistkou), přes přípravnou část, pro odpočinutý vzhled (která může zahrnovat třeba i saunu), až po péči kadeřnice, vizážistky a samotné focení i následný výběr fotek.
Takové wellness pro vás i vaše podnikání.

Ostatně co byl váš důvod k podnikání?
Hádám, že tam někde na pozadí za vydělat dost peněz, mít čas na děti,… : „Užít si života.“

 Tak k tomu využijte každou příležitost a udělejte si z focení zážitek.

Kam dál? Co třeba zjistit, jak být díky fotkám víc viditelná ve vyhledavači.

Previous
Previous

Tkadlena na brandových fotografiích

Next
Next

Kdy že je správný čas pořídit fotky pro podporu podnikání?