Mění se váš web s vámi?
Spousta z nás využívá sociální sítě k propagaci toho, co dělají.
Sdílí svoje zamyšlení podnikatelské i soukromější věci.
Čas od času to doprovodí nějakou aktuální fotkou, která vznikla v daném okamžiku a samotný web, který jsme zřídily k prezentaci, necháváme v pozadí.
Sociální sítě k tomu svádějí. Může se tam odehrávat vše od navazování vztahů přes propagaci, komunikaci až po prodej.
Pak je web skutečně jen nadbytečná část.
Jinak tomu je v případě, že zájemce na web posíláte (bez ohledu jestli je to ze sítí, vyhledavače, profesního katalogu,…).
V tom případě by měl web obsahovat jak aktuální informace, tak i vaše aktuální zobrazení.
Když vás klient podle fotky dokáže ve skutečném světě poznat, máte bod navíc.
Je to způsob, jakým podporujete důvěru.
V podstatě to znamená, že byste při každé větší změně své vizáže měli změnit i svoje fotografie. Ať už jde o výrazný posun v barvě vlasů, stylu jakým se oblékáte, váze…
Ale tam to nekončí. Změna fotek by měla přijít, i když u vás k žádné větší vizuální změně nedošlo.
Vy i vaše podnikání se vyvíjíte a dnes už můžete být mnohem dál než v době pořízení původních fotek. Energie na nich může být úplně odlišná od té, kterou rozdáváte teď.
Každá z nás se časem mění. I když jde o tak drobné změny, že je nevnímáme, na fotkách, které dělí větší časový úsek, vidět jsou.
Fotky už vám neslouží jako inspirace, okoukaly se a máte pocit, že je každý musel vidět už tisíckrát.
Můžete se k tomu postavit podobně jako k obnově občanky a jednou za x let web i fotografie na něm kompletně aktualizovat.
Upřímně, mě by představa odradila. Navíc za x let můžu být jinde, než když jsem web stavěla, ale klienti budou stále reagovat na původní prezentaci.
Upřednostnila bych pravidelnou aktualizaci, třeba i jen nějaké části.
Proč pravidelně?
Budete jasně dáno, kterou část webu obnovíte, neodradí vás rozsah.
Váš web bude stále v aktuální energii.
Můžete rozvířit diskuzi na sociálních sítích a ukázat fotky z procesu vzniku i výsledek a vzbudit tak přirozeně víc zájmu.
Budete mít aktuální fotky pro sítě, a ušetříte čas při tvoření příspěvků.
Zvyknete si vidět svou tvář na fotkách a postupné změny nebudou tak velké.
Jak často by to mělo být?
Obecné pravidlo říká že jednou za 1–2 roky, nebo kdykoliv dojde k výraznější změně:
Barvy vlasů, stylu oblékání nebo vašeho brandu.
Uvedení nového produktu či služby.
Rozšíření týmu nebo změny zaměření podnikání.
Jako zajímavou možnost vidím vracet se ke stejné fotografce.
Proč?
Fotografka vás i vaše podnikání už zná zrychlí se domluva i pochopení co potřebujete.
Fotografie budou mít její „rukopis“ a budou k sobě stylem ladit.
Víte co čekat.
Ušetříte čas s hledáním, vybíráním a porovnáváním fotografek.
Můžete to vnímat třeba jako dovolenou a celý proces si užít. Klidně od podlahy - od nákupu nebo výběru oblečení (třeba ve spolupráci se stylistkou), přes přípravnou část, pro odpočinutý vzhled (která může zahrnovat třeba i saunu), až po péči kadeřnice, vizážistky a samotné focení i následný výběr fotek.
Takové wellness pro vás i vaše podnikání.
Ostatně co byl váš důvod k podnikání?
Hádám, že tam někde na pozadí za vydělat dost peněz, mít čas na děti,… : „Užít si života.“
Tak k tomu využijte každou příležitost a udělejte si z focení zážitek.
Kam dál? Co třeba zjistit, jak být díky fotkám víc viditelná ve vyhledavači.