Kde fotit a proč zrovna tam?

Připravuju svůj web. Vím, že na fotkách budu já.

Ale co by mělo být kolem mě? Na jakém místě by měly vzniknout? A je to vůbec důležité.

Koukám po inspiraci, narazila jsem na super fotky na pinterestu. Asi Američanky, ten prostor kolem nich působí famózně. Obrovské světlé kuchyně, barevně sladěné obýváky,…

Kde bych takový prostor sehnala?

Jógová meditace má být uklidňující.

Proto jsme zvolili i na fotografii klidné barvy a spíš minimalistický prostor, který se soustředěním pomůže.

 

Zasekli jste se v tomto bodě? Pojďme si to rozebrat.

Předpokládám, že řešíte fotky pro vaše podnikání. Potřebujete se ukázat v on-line prostoru. Oslovit fotkami současné i budoucí klienty.
Právě pro ně by fotky měli vzniknout.

Jenže tisíc lidí tisíc chutí. Takže to ještě o krok zjednodušíme.

  • Vaše ideální klientka/klient. Znáte ji/ho? Na co se rádi dívají, co je osloví? Místnost, z které čiší luxus, minimalismus nebo elegance, příroda, voda, hory, lesy, …  

  • Ne? Můžete se s ním ve své mysli spojit? Intuice je obvykle spolehlivá a odpověď naskočí v podstatě sama.  

  • Co jí chcete předat. Jaké sdělení má fotka obsahovat?

  • Bude fotka obsahovat realitu, nebo spíš zatím snovou představu?

  • Má fotka mít punc výjimečnosti, nebo jí naopak chcete být nablízku?

  • Jak by na ni měla působit, co by jí mělo naskočit na mysl? Třeba stará městská zástavba, cihlové domy dodají tradici, něco co je trvanlivé předávané z generace na generaci.

  • Co se líbí vám? Máte v hlavě představy, nebo dokonce jste našla fotky, které vás oslovily a hodily by se k vašim účelům?

Cizí jazyk je jako most mezi dvěma břehy a já je pomáhám spojovat.

Cizí jazyk je jako most, propojuje národy. A učení se mnou je legrace.

Dvě věty zmíněné během povídání zařídily, že jsme jako lokaci pro bradové fotky vybraly dřevěný most.

 

A budete se v tom prostoru cítit dobře vy?

Své emoce nevědomky vysíláme svým tělem, na fotkách se dají z drobných signálů vyčíst.

Pokud se v městské zástavbě budete cítit nesvá, nervózní – budou, aniž by to kdo dovedl logicky odůvodnit, z fotky cítit. Prostě tyhle emoce zůstanou zachyceny a přenesou se na sledujícího.

A jsme zase u diskuze o účelu fotografie. Jaké emoce z ní mají být cítit?

Považuji za důležité, jak z fotek působíte.

Konečná lokace obvykle vyplyne během komunikace při přípravách na focení.

Podnikání je především o vás. Vy potřebujete být to nejdůležitější na fotce.

Jak řeším situaci kdy to, co předáváte není vidět? A prostor kolem vás by sdělení překážel? Ať už se zabýváte koučováním, předáváním energie, nebo podobným oborem, jde pořád o vás. Vy jste ve svém podnikání to nejdůležitější.

A přesně tak vzniknou i fotky. Zaměřené čistě na vaši osobnost.

Pozadí zůstane rozmazanou kulisou a vy vystoupíte vpřed.

P.S.: Objednejte se na focení a vyřešíme i místo kde fotit.  

Previous
Previous

Brandové fotky pro překladatelku, tlumočnici, lektorku

Next
Next

Jak do očí dostat jiskřičku světla