Z internetového stínu viditelnou podnikatelkou: Jak pro mě sociální sítě přestaly být strašák
Dlouho jsem se bála ukázat se na sociálních sítích. Ale pak jsem zjistila že i na nich jsou moji klienti a tak jsem se rozhodla, že se s tím popasuji a začala jsem budovat svůj profil. V článku se s vámi podělím o svůj příběh a tipy. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
5 klíčových informací pro perfektní brandové fotografie
aneb co o vás fotografka, respektive i vy sami o sobě, potřebuje vědět, aby vznikly brandové fotky, co si dobře sednou do vašeho podnikání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak překonat obavy z brandového focení?
Brandové focení je i cesta, která nás učí překonávat obavy a posilovat důvěru v sebe. Když se zaměříme na každý krok jednotlivě, osvobodíme se od přemýšlení o názorech druhých a každý krok nás přiblíží k vlastní autentičnosti. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Mini focení malířky pro web
„Já jsem na začátku podnikání, ale i tak jsem se rozhodla si dopřát profi focení.“ To úplně pohladí po srdci, když už v tuto chvíli máte tak jasno. Fotky jsou totiž vašimi zástupci a přestože můžete klidně začít s jakýmikoli, takové na kterých se sami sobě budete líbit vám to vykročení usnadní. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak na ideální brandové fotky.
Aby dobře sedly do vašeho podnikání, aby se s nimi vaši klienti cítili dobře, a zároveň abyste se s nimi cítila dobře i vy? A co víc, aby sedly dobře do webu a splnili co od nich žádáte. Jak se k takovým fotkám dostat? Nejspíš je vám jasné že potřebujete trošku víc než jen aby byly hezké. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky pro koučku
S Hankou jsme se u focení potkaly už podruhé. Tentokrát jsme hodily obavy na obou stranách za hlavu a využily veřejné prostory v ulicích a parcích Brna. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Na velikosti záleží
samozřejmě že je tam spojitost s vaším zobrazením a fotkami. Když totiž návštěvník přijde na web, nebo na vaše sítě, chcete, aby se, podobně jako ve vaší fyzické přítomnosti nějak cítil. A u fotek parfém nebude zrovna to, co by zafungovalo. Přinejmenším v současné chvíli. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení na networkingu
je pro mě úplně odlišné od reportáže. Není mým úkolem být neviditelná, právě naopak do dění můžu vstupovat a co víc díky faktu, že na podnikatelská setkání chodí většinou lidé, kteří pro své podnikání fotografie potřebují, staví se k focení otevřeněji. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profesionální líčení před focením ano nebo ne
Líčení má za úkol zvýraznit co je na vás krásné. Dodat kontury tváři a sjednotit tón pleti. Tohle všechno jde ostatně udělat i v následných úpravách, většinou jde o větší retuš. Proč tedy uvažovat o využití služeb vizážistky, a kdy to pro brandového focení má smysl? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie ze salonu kosmetičky
Když veškeré činnosti probíhají v jedné menší místnosti, je potřeba využít všech triků, aby fotografie působily zajímavě. Jak se mi to povedlo v salonu kosmetičky Ivy Muchové z Brna se můžete podívat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Proč jsou fotky důležité?
Dokáží přenést na druhé emoci a to v řádu setin sekundy, protože naše mysl je zavnímá mnohem rychleji než čtený text. K tomu je ale potřeba vybrat si ty správné a dost často to znamená odhodit vlastní obavy a především ješitnost. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení v zahradě, na louce i u lesa
Návrat k přírodě místo a využívání toho co je v ní, namísto chození do lékárny zní jako moc hezký koncept. A právě ten se stal základem při tomto focení. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Co na sebe?
To jak vypadá a jaké je vaše oblečení vytváří část sdělení obrazu podobně, jako prostředí v kterém fotíme. Může ovlivnit názor, posunout celé sdělení na jinou rovinu. Ale to už jsme hluboko. Obvykle se totiž ptáte co na sebe, když prostě chcete, aby vám to slušelo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kombinované brandové focení v interiéru a exteriéru
Mám moc ráda. Je to takový mix toho nej co se dá v jednom dni.
Ještě lepší je postupné focení, kdy se sejdeme na několikrát na víc různých místech v různém období. Ale to vám ukážu jindy, tentokrát to, co se zvládne během jednoho setkání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové barvy ve fotkách
můžou být dominantní, ale taky v nich nemusí být vůbec. Jak to celé navléct? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.