Když potřebujete ukázat, jak pracujete
Jak probíhalo focení s Petrou Majzlíkovou – lektorkou jemného, vědomého pohybu, která chtěla barevné, autentické fotografie pro svůj web i firemní klienty.
Vaše práce je skvělá. Jenže to klient zjistí, až když ji zažije.
Problém, který nemá nic společného s vámi. Ale se způsobem, jak vaši službu klient před objednáním vnímá. Pojďme se podívat, čím se vyznačuje a jak to změnit.
Brandové fotky, nejsou o pózách, ale o vás
Brandové focení vás má zachytit takové, jací opravdu jste. Pro každého to znamená něco trošku jiného, jak co se samotného focení tak i výsledku týče. Zrovna tento článek je o focení s výživovou poradkyní, koučkou a mentorkou v jednom. Jak jsme si s tím poradily? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení šetří čas a energii
Trávíte víc času hledáním vhodné fotky než samotnou prací? Brandové focení vám přinese konzistentní zásobu snímků, které vás vystihují a ušetří vám čas i energii při propagaci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Inspirace pro podnikatelku, která chce fotky „na míru“
Každá podnikatelka má svůj příběh a ten není možné fotit podle šablony. Mrkněte, jak jsme si s klientkou poradili s kompletní změnou vize výsledných fotografií a přizpůsobily světlo i atmosféru tak, aby fotky seděly její značce.
Brandové focení jako logický krok, který nemusí být hned velký
Brandové focení může být začátek důležité změny, a dá se realizovat cestou nejmenší varianty, která snadněji umožní vyzkoušet spolupráci, získat konkrétní výstupy a zjistit, jestli je to pravá cesta.
Co když nevím, co vlastně na těch fotkách chci?
Tak pro tebe mám dvě řešení, jedno spíš takový skok a druhé jako hra na jistotu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
„Věděla jsem, že něco zapomenu…“
Drobnosti, které při focení chybí víc, než byste čekaly a přitom vás nejspíš nebudou stát ani korunu navíc, protože spoustu z nich doma máte. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak si vybrat nejlepší fotky z focení pro váš web a sociální sítě
Zvažujete, jak vybrat ty nejlepší fotky po focení? Nejste sami – rozhodování může být náročné, ale existují způsoby, jak si ho usnadnit. V článku najdete praktický návod, jak na to krok za krokem, a tipy, které vám pomohou vybrat snímky, které opravdu využijete. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Proč vám fotky na webu nefungují? 5 chyb, kterým se vyhnout
Fotografie na webu můžou vašemu podnikání pomoct ale i uškodit. Na co si dát pozor? 5 chyb, které dokážou oslabit dojem a odradit klienty jsem sepsala v článku. Mrkněte na ně, ať se je taky neuděláte. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Přirozené a uvolněné fotografie pro podnikání – základ leží ve vaší mysli.
To, co si myslíme, ovlivňuje naše činy a promítá se do našeho života – i toho budoucího. Proto má smysl se na chvíli zastavit a zamyslet se: Podporují mé myšlenky to, co chci dosáhnout, nebo mě spíš brzdí? Platí to obecně i pro fotografování, co s tím? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak mohou vypadat fotografie pro firemní propagaci na sociálních sítích
Podívejte se, jak mohou vypadat autentické fotografie, které zachytí skutečný den ve firmě a pomohou vám s propagací na sociálních sítích. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie, které představí vaši firmu světu – projektová kancelář Steng
Aby o spolupráci s vámi vůbec začaly uvažovat, potřebují vám věřit. Proto je naprosto logické ukázat skutečné lidi, kteří stojí za vaším projektem. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Ukázka výsledných fotografií z firemní akcí plné přednášek ve větším prostoru
Když chcete nalákat účastníky i řečníky na své akce je skvělé když jim už předem můžete ukázat jakou atmosféru umíte vytvořit. Proto se vyplatí mít fotografie z předchozí akce. Tyhle vznikly v pražském hotelu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Začátek podnikání 2.0
Nové webové stránky můžou značit posun v podnikání, a nebo úplnou změnu směru. Třeba proto, že to původní už jste přerostly. V článku přibližuji, jak spolupráce probíhala, i co vzniklo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.