Profilovka na sítě

Vidíte jich každý den nejspíš spousty. V mnoha případech je profilový obrázek na sítích to první, s čím se ve styku s vámi potenciální zákazník setká. Právě tahle skutečnost přímo ovlivňuje prvním dojmem. Jak nejspíš víte, první dojem se vytváří ve zlomcích sekund, kdy mozek okamžitě vyhodnotí, jestli na vás dýchla sympatická, důvěryhodná, moudrá osoba… nebo ne.

 

Profilový obrázek je klíčem k vaši značce a online světu. Mít ten správný je zkrátka investice.

 

Jeden z nejdůležitějších bodů jak získat ten správný obrázek a zároveň i důvěru lidí, je nebát se ukázat svou vlastní tvář. A to dost zblízka. Vzpomeňte si, nebo se podívejte, jak malý je profilový obrázek vedle komentáře. I na těchto malých náhledech by vás měli lidé poznat.

Proč?

Pozorujte samy svoje chování. Když koukáte na příspěvek – kolik času věnujete profilovému obrázku. Pokud osobu na něm poznáte, čtete ještě jméno?

Já ne. I to je jeden z důvodů, proč nemám ráda časté změny profilovek u lidí, které sleduji.

Jak moc blízko je to správné blízko?

Obecná doporučení mluví o celé tváři, krku a to je v podstatě vše. Obrázky, kde je vás vidět až do pasu nebo ještě víc, mezi ty správné nepatří.

profilovka-co-ma-byt-videt.JPG

Být vážná nebo se smát?

A co máte vy samy raději? Jakými lidmi se nejraději obklopujete? Říkáte si a co to s tím má společného? No dost. Profilovým obrázkem si budete přitahovat vlastní obecenstvo. Rády se obklopujete usměvavými lidmi? Pak se na obrázku usmívejte. S největší pravděpodobností se i oni rádi obklopují těmi usměvavými.

Mimochodem víte, že když chcete ukázat otevřenost, měly byste být na fotce otevření? V případě profilovky, kde je vlastně jen vaše hlava, to v podstatě znamená otevřít pusu. A platí tam přímá úměra: čím víc otevřená pusa, tím větší je vnímaná otevřenost daného člověka.

Profilová fotka, tak jak by měla vypadat.

Profilovka kde vystoupí obličej, pusa je uzavřená.

Barvy

Od pozadí se nejlépe oddělíte pomocí kontrastních barev. V případě tmavých vlasů tedy bude platit světlé pozadí a opačně. Pokud bude pozadí jednobarevné, bude to snadnější. Hlavní roli v tomto obrázku hraje vaše tvář. Pozadí by mělo být prostě jen doplněk. Teplé barvy pozadí dle průzkumu fungují lépe.

Podzimní profilová fotka s velmi rozmazaným pozadím

Profilovka, využívající teplé jasné barvy. Lehce otevřená pusa odkazuje na otevřenou osobnost.

Až budete tu svou správnou profilovku mít, nezapomeňte ji vyměnit všude. Konzistence je klíčem k zapamatovatelnosti. Čím lépe si vás zapamatují, tím snadněji klientům vyvstane na mysli, až budou řešit svůj problém, k němuž máte klíč.

P.S. Nic není dogma. Jako profilovku vyberte tu fotku, se kterou jste nejvíc spokojené.

Potřebujete profilovou fotku? Objednejte se na focení.

Previous
Previous

Jak do očí dostat jiskřičku světla

Next
Next

Budování vztahu s klientem pomocí podvědomí