Změna profilovky - ze strašáka výhoda
Fotografie a marketing Dana Ostrovská Fotografie a marketing Dana Ostrovská

Změna profilovky - ze strašáka výhoda

Profilovka je v mnoha případech to první, co vás na sítích představí. Tím její funkce zdaleka nekončí. Často se lidé orientují podle obrázku a jméno napsané vedle už nečtou. Je to rychlejší. A tak se doporučuje profilovku neměnit. Co se dá dělat, když už ji změnit potřebujete? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Fotografie detailů vašeho podnikání
Co vědět než se půjdu fotit Dana Ostrovská Co vědět než se půjdu fotit Dana Ostrovská

Fotografie detailů vašeho podnikání

Univerzální fotka, kterou můžete použít kamkoli, obsahuje věci, které pro výkon svého podnikání potřebujete a kdokoli z přihlížejících je díky nim schopen odhadnout, čím se zabýváte. Taková fotka může sloužit jako podklad pod text, na ozdobu, …. Kde si ji sehnat? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Proč mít na svých webových stránkách fotografie, na kterých budete právě Vy?
Fotografie a marketing Dana Ostrovská Fotografie a marketing Dana Ostrovská

Proč mít na svých webových stránkách fotografie, na kterých budete právě Vy?

Proč překonat vlastní ostych a propojit svoji tvář v on-line světě se svým podnikáním? V off-line světě nám přijde běžné, že nás klienti vidí. V on-line světě to má podobné výhody. Však se v poslední době oba světy čím dál víc propojují. Takže jaký ten důvod je? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Jak to, že na fotce z mobilu vypadám úplně jinak?
Dana Ostrovská Dana Ostrovská

Jak to, že na fotce z mobilu vypadám úplně jinak?

Proč je takový rozdíl mezi fotkami z mobilu a ze zrcadlovky? Vždyť jsem to pořád já. Tak proč mám jednou hlavu protaženou, podruhé širokou, do toho obrovský nos a rozpláclé čelo? Jak to, že mě můj mobil fotí jinak? Vždyť bych ani já sama neřekla, že se dívám na stejnou osobu, když si ty dvě fotky položím vedle sebe. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Kdyby mi tak fotky přičarovaly důvěru mých zákazníků
Fotografie a marketing Dana Ostrovská Fotografie a marketing Dana Ostrovská

Kdyby mi tak fotky přičarovaly důvěru mých zákazníků

Tak to abyste se přestěhovali do světa čar a kouzel. Nebo že by to přece jen nějak šlo? Získat důvěru lidí kolem sebe je v off-line světě relativně snadné. K prvotnímu rozhodnutí vaše okolí dospěje během zlomků vteřin od chvíle kdy vás uvidí. V zájmu zachování života jsme k tomu vybavení. I když tu svoji intuici, pocit v břiše, podvědomí nebo jak tomu chcete říkat v dnešní době moc neposloucháme. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More