Příprava brand focení - Stojí to za ten čas?
Je to jedna z otázek, na které si potřebujete ujasnit ještě dřív, než začnete vybírat fotografa/ku. Proč přípravu realizovat, co přinese, a jaký je její smysl, přibližuji v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brand focení koučky - Eva Křivánková
Tohle této koučky focení probíhá postupně v průběhu roku a na etapy. Původní zadání byly cykly a přechody ženský cyklus i rok má svoje cykly a ostatně i život sám. Účele je pokrýt a propojit tyto témata do sebe. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brand focení stylistky - Ludmila Dufková
Barevná typologie, služby stylistky a tak trochu něco nového - určení barev pro web. Tohle všechno Lída ve své práci obsahuje a chtěli jsme to na fotkách ukázat.
Změna profilovky - ze strašáka výhoda
Profilovka je v mnoha případech to první, co vás na sítích představí. Tím její funkce zdaleka nekončí. Často se lidé orientují podle obrázku a jméno napsané vedle už nečtou. Je to rychlejší. A tak se doporučuje profilovku neměnit. Co se dá dělat, když už ji změnit potřebujete? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Svoji knihu můžete vizuálně podpořit víc, než jen fotkou obalu na bílém pozadí
dyž vydáte knihu a představujete ji on-line potencionálním čtenářům, určitě využijete i fotografie. Jak takové fotky můžou vypadat? Kam se dá přejít od klasického obalu na bílém pozadí? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie detailů vašeho podnikání
Univerzální fotka, kterou můžete použít kamkoli, obsahuje věci, které pro výkon svého podnikání potřebujete a kdokoli z přihlížejících je díky nim schopen odhadnout, čím se zabýváte. Taková fotka může sloužit jako podklad pod text, na ozdobu, …. Kde si ji sehnat? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
V jaké fázi stavby webu je ten správný čas jít fotit?
Přemýšlíte nad stavbou webových stránek? Pročítáte doporučení a přijde vám to jak začarovaný kruh? Přitom tolik lidí stránky má, takže jak do toho a kdy přijde na řadu focení? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak se nasvítit pro natáčení nebo focení
Ať už vás čeká natáčený online rozhovor nebo připravujete natáčení vlastních videí, bude potřeba vyřešit i světlo. V článku najdete rady, jak dosáhnout lepšího osvětlení za pomoci toho, co má většina z nás běžně doma. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Proč mít na svých webových stránkách fotografie, na kterých budete právě Vy?
Proč překonat vlastní ostych a propojit svoji tvář v on-line světě se svým podnikáním? V off-line světě nám přijde běžné, že nás klienti vidí. V on-line světě to má podobné výhody. Však se v poslední době oba světy čím dál víc propojují. Takže jaký ten důvod je? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky z brand focení PR konzultantky - Jana Pokorná
Ukázka výsledku vlastního focení, přehledně tak jak brandové fotky dostala copywriterka Jana Pokorná, s kterou jsme fotily na téma: Media jsou naším zkresleným odraz.
Změnit tvář na fotce
Na fotografii se toho dá změnit spousta. Nejen později v počítači ale i během focení. Stačí znát ty správné triky. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak to, že na fotce z mobilu vypadám úplně jinak?
Proč je takový rozdíl mezi fotkami z mobilu a ze zrcadlovky? Vždyť jsem to pořád já. Tak proč mám jednou hlavu protaženou, podruhé širokou, do toho obrovský nos a rozpláclé čelo? Jak to, že mě můj mobil fotí jinak? Vždyť bych ani já sama neřekla, že se dívám na stejnou osobu, když si ty dvě fotky položím vedle sebe. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kdyby mi tak fotky přičarovaly důvěru mých zákazníků
Tak to abyste se přestěhovali do světa čar a kouzel. Nebo že by to přece jen nějak šlo? Získat důvěru lidí kolem sebe je v off-line světě relativně snadné. K prvotnímu rozhodnutí vaše okolí dospěje během zlomků vteřin od chvíle kdy vás uvidí. V zájmu zachování života jsme k tomu vybavení. I když tu svoji intuici, pocit v břiše, podvědomí nebo jak tomu chcete říkat v dnešní době moc neposloucháme. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotky z brand focení Petry Fetrové
U Petry Fetrové hrála zahrada a protisvětlo při focení její značky významnou roli. Příjemné počasí nám bylo nápomocno a vznikla řada fotek, které používá na svých stránkách sociálních sítích a k propagaci svých kurzů.