Svoji knihu můžete vizuálně podpořit víc, než jen fotkou obalu na bílém pozadí

Knih existují tisíce. Dnešní autoři si často obstarávají propagaci sami.

Prodávají je díky svému vlastnímu úsilí a nadšení, které věnují jak svojí knize, tak komunikaci s lidmi, a to i v on-line světě. 

Jak ale knihu propagovat vizuálně?

Doposud nejběžnější formou je klasický obrázek pro e-shop: obal knihy na bílém pozadí a pdf s náhledem.

Druhý způsob by se dal nazvat organickým, tvoří ho čtenáři. Když se při čtení knihy fotí a tyto fotky zveřejňují.

Určitě je možné udělat krok navíc. Představit knihu realisticky. Podobně jako můžete nahlédnout do on-line kurzu, můžete dát potencionálnímu čtenáři možnost knihu cítit svýma očima. Zkrátka přimět je chtít ji držet, vlastnit.

Dalším stupínkem jsou fotografie, které mají zaujmout. Upozornit na knihu ve feedu na Facebooku nebo jiné sociální síti, zastavit skrolování uživatele a vzbudit jeho zájem. 

U takových fotografií je vždy potřeba znát cílového uživatele, kterému je kniha určena. Každý z nás má ve feedu něco jiného (podle našich zájmů, aktivit a přátel), pokud se má fotka odlišit od ostatních, je potřeba vědět, jak ty ostatní vypadají. To už s vámi ráda proberu během přípravy, stačí mne kontaktovat.

Zaujaly vás fotky, rádi byste takto podpořili svou knihu? Kontaktujte mne.

Previous
Previous

Změna profilovky - ze strašáka výhoda

Next
Next

Fotografie detailů vašeho podnikání