Změna profilovky - ze strašáka výhoda

Spousta lidí se na sítích orientuje podle profilovky, když už vás zná. Je to pro ně rychlejší. A tak když ji změníte, nějakou dobu vás přestanou rozpoznávat (než si na tu novou zvyknou). Mohlo by se zdát, že je lepší zůstat u staré, ale měníme se my i náš vkus a tak když už je změna potřeba je dobré ji využít naplno.

Co můžete udělat, abyste je s novou profilovkou seznámili a zároveň zviditelnili sebe i své podnikání?

  • Vyzvěte sledující, ať vám pomohou vybrat z favoritů.

  • Ukažte, kde, v jaké prostředí nové fotky vznikly.  A připište k tomu třeba příběh. Nemusí to být o focení ale i třeba o tom místě, čím je pro vás významné, proč jste zvolili právě tohle místo.

  • Můžete psát o tom, jaké bylo focení, co jste zažili / vnímali. Jak jste se cítili.

  • Ukažte fotky ze zákulisí. Jen je potřeba si vzpomenout a včas je pořídit.  

  • Ptejte se, co z které fotky vnímají, získejte tak vhled do jejich pocitů, i to vám může pomoct  vybrat tu, na které budete na své klienty působit právě tak jak chcete.

Finální fotku vložíte stejně vy, ale kromě rozvíření stojaté vody a debaty se můžete dostat k jejich názorům a podívat se na svět jejich očima. A to za to stojí.  

Kdo ví, třeba i na jejich rady dáte a vyberete takovou, na kterou byste neměli odvahu.

Potřebujete profilovou fotku? Objednejte se na focení.

P.S. : Jak by profilovka měla vypadat? Mrkněte na dřívější článek zde.

Profilová fotografie Kateřiny Kalivodové

Z profilovky byste měli zářit nejen úsměvem.

Previous
Previous

Brand focení stylistky - Ludmila Dufková

Next
Next

Svoji knihu můžete vizuálně podpořit víc, než jen fotkou obalu na bílém pozadí