Příprava brand focení - Stojí to za ten čas?

„Potřebuju pěkné fotky, aby to vypadalo hezky a já abych vypadala hezky.“

Jasně, tak se mně tady postavte a něco cvaknem.


I tak to může probíhat.

Ale je tohle to, co chcete?

Nebo ať to vyjádřím líp.

Osloví taková fotka vaše klienty?

Získá si u nich důvěru, dá jim motivaci zjistit víc, začít vás sledovat, nakoupit u vás,…. zkrátka doplňte si cokoli co máte jako cíl, který ty fotky měli splnit/ do vašeho podnikání přinést.

V drtivé většině případů od Vás ostatní nakoupí, protože potřebují vyřešit nějaký svůj problém. Kupují si řešení svého problému. Pokud mají možnost výběru, často dají přednost třeba i dražší nabídce od člověka, kterému důvěřují. Na jejich rozhodnutí o nákupu nemá vliv vaše dvojitá brada, nevýrazné obočí, šedivé vlasy, větší/menší nos, ….

Fotografie podnikatelky pro webové stránky z oboru homestaging z Brna

Ukažte lidem jak vaše práce i vy samotní vypadáte.

Budování důvěry je běh na dlouhou trať.

Vyplatí se fungovat autenticky, v podstatě ukazovat se takoví, jací doopravdy jste:

  • Bude vás to stát míň energie, než snažit držet vytvořenou představu.

  • Uvolníte si kapacitu v mozku, protože budete moct sdílet svoje myšlenky i fotografie bez přemýšlení, jestli zrovna toto zapadne do konceptu.

  • Přicházející klienti budou na stejné vlně s vašimi hodnotami i viděním světa, ostatně to je důvod, proč jim vyhovujete, proč sledují právě vás.


Právě k tomu slouží příprava před focením.

Zjišťuji při ní informace o vás a vašem podnikání o tom jak vidíte svět. Mým cílem je, aby fotky odpovídaly vaší osobnosti, vašim hodnotám, tomu, jak na svoje klienty působíte, jakým způsobem spolupráce s vámi vypadá.

  • Jste městský člověk? Půjdeme fotit do města. Do míst, která máte rádi.

  • Přednášíte off-line? Sejdeme se na vaší akci.

  • Jste příznivcem ekologického myšlení, budeme při výběru propriet důslední a zjistíme si jejich dopad.

Lektorka tvůrčího psaní z Brna na fotografii pro webové stránky

Klidně zařídím dopoledne večer a vytvořím atmosféru, kterou na fotkách chcete.

Cílem je zobrazit vás ve vaší energii, ve vašem prostoru.

Samozřejmě, že v tom nejlepším světle.
A jasně že chci, abyste vypadali co nejlépe, proto se ptám i na to, co na sobě máte rádi i neradi.

Když z fotek budete nadšení, budete je chtít ukazovat, tím pádem zvýšíte svoji viditelnost.

A nejen to. Už váš pocit, který fotka vyvolá, když k ní píšete příspěvek, se ve vašich slovech projeví. Funguje to jako spojené nádoby. Promítáte dál to, co cítíte.

Když se na krásu začnete ptát, zjistíte, že

každý považuje za krásné něco jiného.


Trefit se do vkusu většího množství různých lidí je obtížné.

Proto se na celou věc dívám racionálně. Zkuste to taky.

Zaměřte se na své vlastní nákupní chování: Když vybíráte/nakupujete od ostatních:

  • nakupujete od kohokoli za co nejnižší cenu

  • cíleně svým nákupem podporujete z určitého důvodu (minimum převážení, důvěra, stejné hodnoty,…)

  • nakoupíte i když víte, že podnikatel/ka má úplně jiné hodnoty než vy. Např. neohlíží se na dopady na životní prostředí?

  • má na vás vliv jak podnikatel/ka vypadají?

  • ovlivní vás, jestli jim to na fotkách sluší?

Ukažte jim co je čeká. Tohle například uvidíte, když se postavíte před můj objektiv.

Je těžké najít odpovědi? Tak k nim dojdeme opačně. Kolikrát jsem nenakoupil/a službu/věc, protože:

  • Dané podnikání nebylo v souladu s mými hodnotami?

  • Neměl jsem důvěru k prodejci?

  • Neslušelo mu/jí to na fotografiích?

Právě fakt, že lidé nakupují nejčastěji a nejraději od těch, kteří mají stejné hodnoty, je důvodem, proč mluvit a poukazovat na témata, která vás zajímají.

Ukážete, o co se zajímáte, oslovíte zrovna ty, kteří to mají poskládané stejně, oni mají vás proč dlouhodobě sledovat a dost možná je to i baví. A vy tak získáte klienty, na které se budete vyloženě těšit. Zjistíte, že vy jste

první na koho si vzpomenou,

když dojdou k problému, na který vy máte řešení.

P.S. Mimochodem, mluvení o tématech vašeho zájmu je přesně to, čím je možné doplnit vlastní prezentaci na sociálních sítích.  


Na volném termínu pro přípravu focení se můžeme domluvit, kontaktujte mne přes formulář nebo na mailu: fotografka@danaostrovska.cz

 

Nad čím se s klienty před focením zamýšlím?
Jak tvoříme seznam fotek, aby nic nechybělo?

Celý seznam dalších témat v souvislosti s focením pro podporu podnikání najdete v rozcestníku.

Previous
Previous

Brandové focení grafičky - Barbora Vlasáková

Next
Next

Brand focení koučky - Eva Křivánková