Kde fotit a proč zrovna tam?
Kde by měli vzniknout fotky pro moje podnikání abych je mohla uveřejnit na svých internetových stránkách? Tohle je jedna z prvních věcí, kterou často s klienty řeším. Kdyby existovala univerzální odpověď, neexistoval by tento článek. Jak se dostaneme od otázky do skutečného prostoru? Dozvíte se v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profilovka
Váš profilový obrázek tvoří první dojem – a ten má svůj vliv. Proto stojí za to profilovku vzít vážně a podpořit si tak svůj brand. Jakou vybrat? Co ji může pomoct, proč si zvolit zrovna toto? Zjistěte, na čem záleží, protože první dojem napodruhé neuděláte. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Budování vztahu s klientem pomocí podvědomí
Naše vnímání zasahuje docela hodně do toho, jak se cítíme při pohledu na jiného člověka na fotografii. Zajímavé postřehy se dají najít v psychologii i příručkách o neverbální komunikaci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaké fotky pro on-line podnikání v začátku potřebujete
Začátek podnikání může být krušný. Překonáváme svoje hranice na všech stranách. Profi fotky můžou usnadnit a otevřít dveře k snadnější prezentaci vlastního obličeje on-line. Co k startu stačí a o co později rozšířit? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Nejčastější obavy před brandovým focením
Brandové focení je často spojeno s obavami – jak budu vypadat, co když se na fotkách nepoznám, co když to nebude „ono“? Sepsala jsem ty nejčastější, se kterými se setkávám, a přidala svůj pohled, jak se na ně dá dívat jinak.. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Seznam fotek, které určitě budete potřebovat
Už pro samou představu o ceně brandového focení, je dobré vědět kolik fotek by mělo vzniknout. Pomůže vám to i u focení. Když víte co přesně potřebujete a kam, budou fotky odpovídat zamýšleným potřebám a na nic nezapomete. Jak takový seznam vznikne? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Když jste to nejdůležitější vy sami
Jsi kouč, průvodkyně, … zkrátka někdo s profesí, kterou nejde zobrazit protože se pojí s emocemi, psychikou, naladěním, ..?
Pak to co prodává je především tvoje osobnost a tu by fotky měli vypíchnout. Jak by to mohlo vypadat?
Něco málo na ukázku najdeš v blogu.
Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Banner - oblíbený způsob jak zaujmout
Banner je svým způsobem bilboard. Právě z něj se dá skvěle inspirovat. Podobně jako bilboard u silnice míjíte nejčastěji ve vyšší rychlosti a větší množství textu jen těžko stihnete přečíst, měl by i banner (především na sociálních sítích) obsahovat nutné minimum, které zaujme. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaké prostředí vybrat pro focení brandových fotek?
Ďábel je v detailech. Možná se vám líbí fotky z luxusního prostředí, ale sednou k vašemu minimalistickému přístupu, který u podnikání a ostatně i u života upřednostňujete? Prostě chce se to zamyslet nad tím, co chcete fotkami předat, nad jejich účelem. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Selfie je fotka o vás
Světlo je něco co fotku může povýšit nebo zničit. U selfie má světlo ještě další význam, dokáže smazat vrásky z obličeje lépe než kdekterá vizážistka. Jak na to? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Nad čím se zamyslet před focením?
Aby po focení byly k dispozici potřebné fotky je dobré se předem zamyslet a ideálně si vše zapisovat, tak jak nápady budou přicházet. Díky těmto střípkům informací se snadněji vše poskládá a výsledek bude odpovídat potřebám. Vše co mě osobně napadlo najdete v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Příprava brand focení - Stojí to za ten čas?
Je to jedna z otázek, na které si potřebujete ujasnit ještě dřív, než začnete vybírat fotografa/ku. Proč přípravu realizovat, co přinese, a jaký je její smysl, přibližuji v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Svoji knihu můžete vizuálně podpořit víc, než jen fotkou obalu na bílém pozadí
dyž vydáte knihu a představujete ji on-line potencionálním čtenářům, určitě využijete i fotografie. Jak takové fotky můžou vypadat? Kam se dá přejít od klasického obalu na bílém pozadí? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie detailů vašeho podnikání
Univerzální fotka, kterou můžete použít kamkoli, obsahuje věci, které pro výkon svého podnikání potřebujete a kdokoli z přihlížejících je díky nim schopen odhadnout, čím se zabýváte. Taková fotka může sloužit jako podklad pod text, na ozdobu, …. Kde si ji sehnat? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
V jaké fázi stavby webu je ten správný čas jít fotit?
Přemýšlíte nad stavbou webových stránek? Pročítáte doporučení a přijde vám to jak začarovaný kruh? Přitom tolik lidí stránky má, takže jak do toho a kdy přijde na řadu focení? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.