Co když se mi fotky nebudou líbit? aneb: “Jak vybrat fotografa, který vám udělá fotky co vám sednou”
Tak tahle otázka mě dostala. Rozhodně bych se do takové situace nechtěla dostat. A proto bych dělala určité věci, kroky abych se jí s vyhnula. Co si pohlídat? Přejděte na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Tkadlena na brandových fotografiích
Ano, i řemeslníci na svých webových stránkách začínají mít vlastní fotografie s nimi samotnými. Přijde mi kouzelné, že jim můžete on-line nakouknout pod ruce. I když samotná vůně dílny při skutečné návštěvě je ještě lepší.
Mění se váš web s vámi?
Co je to a divnou otázku na webu fotografky? Ale ono to souvisí, hned to vysvětlím. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kdy že je správný čas pořídit fotky pro podporu podnikání?
Stojíte na začátku podnikání a přemýšlíte jestli začít webem, texty, fotkami,… co má přijít na řadu hned a co může počkat na později? Pojďme na to mrknout blíž. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení networkingu v Brně
Setkat se a probrat svoje podnikání s ostatními je v mnoha ohledech osvobozující. Některá setkání toho nabízí víc. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Na fotkách mi to nesluší
Přinejmenším já to tak vnímám. Jenže k podnikání potřebuju, aby mě bylo vidět. Co s tím můžu udělat? Jaké jsou možnosti? Dá se to řešit nebo nějak obejít? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro webové stránky home stagerky
Jak vaše práce a vy samotní během ní vypadáte? Prozraďte to fotkou. Je to ideální způsob jak si vybudovat důvěru a zaujmout. Home stagerka Pavla sebrala odvahu a přišla na focení právě s požadavkem: „Ať je jasné co dělám a jak prostor po mé práci vypadá, ať vidí jaký výsledek můžou očekávat.“ Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotky podnikatelky, jako fotopříběh
Podnikatelské příběhy mohou být občas složité na to, aby se daly ukázat v jedné fotce. Tohle je přesně ten případ. Fotili jsme s vizí skládaného výsledku, aby bylo možné příběh “přečíst” rovnou z fotek. Přejít na článek: klikněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kdo mi nafotí pro webové stránky fotky, na kterých budu vidět?
Brand a osobní značka? To nemám.
Takže portrétní fotograf bude to správné řešení?
V článku popisuju rozdíl podrobněji a brandové focení tak pro vás snad přestane být cizí slovo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Světlo může atmosféru místnosti úplně změnit
Místo, kde focení proběhne, se odvíjí od výsledné představy fotek. Prostor a to jak vypadá je potřeba vybrat. Co ale vybírat nemusíte a dá se ovládat je světlo. A světlo toho dokáže hodně třeba tu místnost i úplně proměnit. Dřív než to své místo začnete, hledat mrkněte na článek a fotky v něm, ať máte větší představu, jak co světlo dokáže a můžete jeho vliv při hledání lokace zohlednit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotky pro překladatelku, tlumočnici, lektorku
Zlaté stránky dávno přestaly stačit, on-line svět je dnes to první místo, kam chodíme hledat. A tak se do něj stěhují i dlouho zavedené profese. I když jsou vlastně protipólem nově vznikajících, před focením řeší podobné věci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kde fotit a proč zrovna tam?
Kde by měli vzniknout fotky pro moje podnikání abych je mohla uveřejnit na svých internetových stránkách? Tohle je jedna z prvních věcí, kterou často s klienty řeším. Kdyby existovala univerzální odpověď, neexistoval by tento článek. Jak se dostaneme od otázky do skutečného prostoru? Dozvíte se v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak do očí dostat jiskřičku světla
Vnímáte kam se lidem, s kterými se setkáváte, díváte? Nejčastěji jsou to oči. A protože na sociálních sítích místo osobního setkání musí stačit fotky nebo video jsou to právě oči na které byste se měli soustředit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profilovka
Váš profilový obrázek tvoří první dojem – a ten má svůj vliv. Proto stojí za to profilovku vzít vážně a podpořit si tak svůj brand. Jakou vybrat? Co ji může pomoct, proč si zvolit zrovna toto? Zjistěte, na čem záleží, protože první dojem napodruhé neuděláte. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Budování vztahu s klientem pomocí podvědomí
Naše vnímání zasahuje docela hodně do toho, jak se cítíme při pohledu na jiného člověka na fotografii. Zajímavé postřehy se dají najít v psychologii i příručkách o neverbální komunikaci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.