Tkadlena na brandových fotografiích

Vždycky mě těší, když můžu nakouknout pod šikovné ruce a dívat se jak něco vzniká.

V tomto případě jsem měla koukala pod ruce tkadleny ve Vyškovském tkalcovství Pèlerine.

Upřímně přiznávám, že pro mě je rytmické klapání stavu při tkaní uklidňující.

Detailní fotografie rukou u tkalcovského stavu určené pro facebook stránky tkalcovství ve Vyškově

Dílna je opravdu maličká a tak jsem se soustředila na focení detailních záběrů, které sledující vtáhnout do děje.

Ručně tkaný koberec na atmosféru podporující fotografii skutečného využití.

Grandioznost konečných výrobků, ale závisí na představivosti tvůrce.

Tkadlena ukazující ručně utkaný šál na brandových fotografiích pro své webové stránky

V dílně vznikají výrobky všech barev, překvapil mě i rozsah použití.

Fotografie produktů tkadleny z Vyškova

Zkrátka od šál, přes peleríny až po koberce.

Jak ukázat velikost, barvu i použití produktu?

Jak svoje výrobky zákazníkům ukázat? Aby byla jasná barva, použití i velikost?

K výrobku vždy postavte měřítko, ať má zákazník představu o velikosti. Můžete použít člověka, nebo třeba i postel.

Ideálně v přirozeném prostředí, kde budou používány. Ideálně doplněné něčím, co má obecně známou velikost.

Když potřebujete zobrazit velikost, nemusíte použít metr, stačí vzít něco široce známého. Třeba lidskou postavu.

Třeba postava dospělé ženy. Hned máte hrubou představu o samotné délce šátku.

Potřebujete zobrazit velikost a nechcete použít metr? Přidejte něco obecně známého. Postel, lidskou nohu,…

Nebo noha – okamžitě si dokážete odvodit délku chlupu koberce.

Obecna fotografie koberce v pokoji pro představu velikosti utkaného kusu pro webové stránky tkadleny z Vyškova.

Stejně tak celkový záběr na pokoj a koberec vedle postele dá díky prostředí jasnou představu o velikosti.

Tkadlena z Vyškova na sobě ukazuje své ručně tkané výrobky

Fotit jsme vyrazily i ven. Podzim byl ideálním pozadím, pro dotvoření atmosféry.

Fotografie podnikatelky na ulici před vesnickým domem, barevně doladěná, klidná scéna.

Čas je drahý nám všem a tak jsme vzali v potaz, že roční období se mění a fotily i snímky, které budou aktuální i v zimě.

Focení podnikatelského portrétu venku v exteriéru ve Vyškově

Že máte úplně chuť taky se zachumlat do té šály.

Brandové fotografie mají za úkol ukázat nejen jak vypadáte, ale prozradit i jakou máte osobnost.

Zdá se že k focení přistupuju hodně technicky.
Ale mám na paměti že focení je o emocích a tak i užijeme i nějakou tu legraci.
Schválně kdy jste naposled kolem sebe s potěšením rozhazovali listí?

Focení je o emocích a když vás to baví, bude to na fotkách vidět.

Věřte mi bavilo jí to. A dobrá nálada zůstala vidět i v dalších snímcích.

Přesně to je čas kdy většina z nás otevírá dveře ke své duši.
A tak jsem fotku zbavila barev, aby nerušily, a vy jste mohli vnímat osobnost.

Fotografie rukodělky i s produktem pro webové stránky

Jak černobílá tak i barevná fotka má svoje.

Rádi byste měli podobné fotky? Stačí mi napsat a dohodnout se : fotografka@danaostrovska.cz

Chcete vidět víc realizovaných zakázek? Nakoukněte na výsledné fotky homestagerky, organizátorky digitálního světa, nebo třeba překladatelky.

Previous
Previous

Co když se mi fotky nebudou líbit?

Next
Next

Mění se váš web s vámi?