Fotky pro koučku
S Hankou jsme se u focení potkaly už podruhé. Tentokrát jsme hodily obavy na obou stranách za hlavu a využily veřejné prostory v ulicích a parcích Brna. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Na velikosti záleží
samozřejmě že je tam spojitost s vaším zobrazením a fotkami. Když totiž návštěvník přijde na web, nebo na vaše sítě, chcete, aby se, podobně jako ve vaší fyzické přítomnosti nějak cítil. A u fotek parfém nebude zrovna to, co by zafungovalo. Přinejmenším v současné chvíli. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení na networkingu
je pro mě úplně odlišné od reportáže. Není mým úkolem být neviditelná, právě naopak do dění můžu vstupovat a co víc díky faktu, že na podnikatelská setkání chodí většinou lidé, kteří pro své podnikání fotografie potřebují, staví se k focení otevřeněji. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Profesionální líčení před focením ano nebo ne
Líčení má za úkol zvýraznit co je na vás krásné. Dodat kontury tváři a sjednotit tón pleti. Tohle všechno jde ostatně udělat i v následných úpravách, většinou jde o větší retuš. Proč tedy uvažovat o využití služeb vizážistky, a kdy to pro brandového focení má smysl? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie ze salonu kosmetičky
Když veškeré činnosti probíhají v jedné menší místnosti, je potřeba využít všech triků, aby fotografie působily zajímavě. Jak se mi to povedlo v salonu kosmetičky Ivy Muchové z Brna se můžete podívat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Proč jsou fotky důležité?
Dokáží přenést na druhé emoci a to v řádu setin sekundy, protože naše mysl je zavnímá mnohem rychleji než čtený text. K tomu je ale potřeba vybrat si ty správné a dost často to znamená odhodit vlastní obavy a především ješitnost. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Focení v zahradě, na louce i u lesa
Návrat k přírodě místo a využívání toho co je v ní, namísto chození do lékárny zní jako moc hezký koncept. A právě ten se stal základem při tomto focení. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Co si obléct na brandové focení?
To jak vypadá a jaké je vaše oblečení vytváří část sdělení obrazu podobně, jako prostředí v kterém fotíme. Může ovlivnit názor, posunout celé sdělení na jinou rovinu. Ale to už jsme hluboko. Obvykle se totiž ptáte co na sebe, když prostě chcete, aby vám to slušelo. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Kombinované brandové focení v interiéru a exteriéru
Mám moc ráda. Je to takový mix toho nej co se dá v jednom dni.
Ještě lepší je postupné focení, kdy se sejdeme na několikrát na víc různých místech v různém období. Ale to vám ukážu jindy, tentokrát to, co se zvládne během jednoho setkání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové barvy ve fotkách
můžou být dominantní, ale taky v nich nemusí být vůbec. Jak to celé navléct? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro mentorku živého vysílání
Potřebujete k něčemu profesionální brandové fotky, když jste na sítích jako doma, a vaší doménou jsou živá vysílání, v kterých si ze sebe umíte pěkně vystřelit? Očividně se i v takovém případě hodí. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení malířky
Když je výsledkem vaší práce fyzický produkt, snadno získáte pocit, že to nejdůležitější je produkt sám.
Faktem je, že nejdůležitější je to co produkt přinese.
Nejpíš je vám jasné, že ten přínos potřebujete vyjasnit a taky to, že lidé přijímají informace nejlíp zase od lidí. Proto má brandová fotka význam i pro profesi jako je třeba malířka. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení se psy
Brandové focení se obvykle točí kolem vás a vašeho podnikání. Ale jsou i vyjímky. Tohle brandové focení se totiž točilo kolem psů. Protože Petra má své podnikání postaveno na krásné myšlence propojení s vaším psím přítelem tak, aby vám společně bylo dobře. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Brandové fotografie koučky
Práce kouče není okem viditelná a tak jsme si při focení vypomohly vizí koučování přetavenou do klíče a otevírání a také využitím gest. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Reportážní fotografie z křestu harf
Reportážní fotografie z koncertů jsou vždycky výzva:
- Nerušit a přitom být v centru dění.
- Stihnout chytit všechno zajímavé
- Najít neobvyklé pohledy, které po koncertu překvapí návštěvníky i učinkující.
Jak se povedlo tohle splnit na křestu harf pořádaných jejich výrobcem Tomášem Jaroškem můžete kouknout v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku