Co si obléct na brandové focení?

Tipy na oblečení pro brandové focení, které ukáže vás i vaši značku

Dost možná už jste si položila otázku:
„Co si na sebe, když se jdu fotit?“
Nebo: „Jaké oblečení na focení pro web, sociální sítě, profilovou fotku?“

Krátká odpověď by zněla :

„Cokoliv v čem je vám fajn a pohodlně.“

Na výsledné fotce totiž nejde jen o samotné oblečení, ale hlavně to, jak se v něm cítíte - to budou sledující vnímat. Když jste během focení v pohodě, a ano má na to vliv i vaše oblečení, pak dojem sledujících je, že jste s nimi v pohodě. Ale funguje to i opačně, když oblečení působí nepohodu, přenesete ten dojem i na sledující a ti budou vnímat, že s nimi v pohodě nejste, to určitě nechcete.

Jak si vybrat správné oblečení na focení pro značku?

Tahle delší odpověď závisí na několika proměnných. Zvažte:

Jak vy sami chcete působit na své klienty?

  • Zvolíte si nějaký styl? Ležérní, uvolněný, elegantní, business…

  • Jak na to budou reagovat vaši ideální klienti?

 Co máte k dispozici?

  • Co si můžete vypůjčit?

  • Kolik můžete investovat?

Je možné to co máte zkombinovat

  • tak, aby bylo možné out-fit snadno proměnit?

  • Ukázku najdete ve starším článku.

Jak bude oblečení vypadat na fotkách?

  • Pozor na velmi drobný opakovaný vzor, který může vytvořit nepěkné rušivé čáry tzv.moaré efekt.

  • Je na látce snadno vidět pomačkání? A pokud ano, je možnost oblečení udržet pověšené a vyžehlené?

Budete chtít v následných úpravách pozměnit vaši postavu?

  • Pak je ideální použít jednobarevné kusy oblečení. Především u velkých a vzorovaných kusů by takový zásah do fotografie byl snadno rozpoznatelný.

Jaká loga a nápisy jsou na oblečení?

  • Co říkají?

  • Komu dělají reklamu?

  • Chcete je šířit?

Máte brandové barvy?

  • Chcete je zahrnout?

  • Jak je plánujete využít?

  • Na oblečení, doplňcích, nebo až v textech které vložíte na hotové fotografie?

Kde se bude fotit a v jaké roční době?

  • Bude vám v tom oblečení dost teplo?

  • Nebo opačně nebude příliš teplé?

Pro focení v kancelářském prostředí se naprosto v pohodě hodí business casual styl.

Přijde mi, že se vlastně pořád opakuju. Ono totiž pro každého platí něco jiného a vlastně nic se nedá plošně označit za špatně ani dobře. Vždycky je to v návaznosti na další proměnné.

Oblečení je téma, které s klienty otevírám když je potřeba:

  • Přímo během focení na daném místě, podle scény přizpůsobujeme, aby se v ní neztratili.  

  • Před focením – klidně za pomoci selfie fotek, abychom vybraly z možností to, co má smysl a nebraly toho na samotné focení příliš a zas aby nebyly všechny fotografie v jednom oblečení.

  • Pokud chcete využijte služby stylistky, která vám pomůže jednotlivé out-fity poskládat z toho co máte, navrhnout možné kombinace nebo s vámi i nakoupí tak, abyste vhodně doplnily, co máte k dispozici.  Případně vámi doporučí barvy a střihy, které jsou pro vás vhodné.

Já vím, namísto snadné odpovědi spousta otázek.

Ale právě u brandového focení pro podnikatelky je klíčové, aby oblečení podpořilo to, jak chcete být vidět, když si sepíšete si svoje odpovědi, vaše oblečení bude reflektovat vás jako značku líp, než když byste čerpaly informace z obecných rad.

Takže si klidně uvařte čaj nebo kávu a v klidu si k tomu sedněte.
A pokud budete chtít, ráda vám s výběrem pomůžu.

Previous
Previous

Focení v zahradě, na louce i u lesa

Next
Next

Kombinované brandové focení v interiéru a exteriéru