Být přistižen není příjemné, ani když ten pocit vyvolá „jen“ fotka.
Zvědavost je přirozenou lidskou vlastností a není divu, že se rádi díváme na životy druhých. Fotky z pozice nenápadného pozorovatele nám umožňují vidět svět z jiné perspektivy. Jsou to obvykle velmi zajímavé a především pozornost přitahující fotografie. Pokud se chystáte využít tento styl při fotografování svého podnikání, je důležité si uvědomit, že ne všechny fotky jsou vhodné. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Na jeden web jeden styl fotografií
Přemýšlíte o vlastním webu, ladíte texty, vymýšlíte barevnost písma, tlačítek, celého webu? Udělejte to stejné i u fotek. Najděte si styl, který se k vašemu podnikání i vám hodí a použijte ho na celém webu. Co vlastně tvoří styl fotky? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jaká atmosféra by z fotek měla „sálat“
Fotky na webové stránky a sítě dáváte nejspíš proto, aby zaujaly, vytvořili dojem. To vlastně znamená, vyvolaly emoce. A právě emoce ovlivňuje atmosféra. Co všechno vlastně atmosféru na fotce vytváří? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie k propagaci firmy, zachycené reportážním stylem, během výstavy
Reportážní focení pro firmu je vždycky adrenalin a skutečná výzva - co se bude kde dít, jaké budou reakce lidí. A taky stres – vyjde aspoň něco, co bude klient moct v návazné práci a propagaci skutečně použít? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Co můžete udělat, aby z vás byla cítit pohoda?
Aby si vás vybrali, musí se s vámi cítit dobře. Vliv na konečný dojem má spousta věcí, jeden drobný střípek, který můžete snadno ovlivnit je navození uvolněného pohodového dojmu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro webové stránky on-line lektorky
Když podnikáte on-line, potřebujete se prezentovat buď videi nebo fotkami. Čím dál častěji podnikatelky používají obě cesty. V takovém případě doporučuju zachovat chladnou hlavu, odstup a na fotkách zůstat co nejvíc přirozená. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Ořez zvýší možnosti využití oblíbené fotografie
Říká se, že ořez je nejlepší přítel fotografa. Já bych řekla, že jako podnikatelka se kamarádit s ořezem taky vyplatí. Navíc v dnešní době různých šikovných nástrojů si fotku klidně i troufnu rozšířit, abych ji ve svém podnikání opravdu dobře využila. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak z focení získat maximum
Je vám naprosto jasné, že byste nějaké fotky potřebovali, ale absolutně netušíte co vlastně chtít? Hodně záleží na druhu vašeho podnikání i na vaší osobnosti. Přesto je možné vzít to obecně a pak si to jen na svou situaci aplikovat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jak projevit/vyvolat zájem?
Svým tělem často lidem ukazujeme jak se skutečně cítíme. Spousta z nás si to dovede velmi rychle přečíst i adekvátně zareagovat. Říká se tomu neverbální komunikace. Tentokrát v článku ukazuju jak projevit nebo naopak neprojevit zájem. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
SEBELÁSKA JDE I VIDĚT!
Mít ráda sama sebe s úspěchem v podnikání úzce souvisí. Naše nastavení ovlivňuje, nakolik si dovolíme sami sebe a potažmo i svou značku/brand ukazovat. V podstatě jde o sebedůvěru a sebevědomí, abychom se nebály projevovat se a být vidět. Máte pocit, že zlepšení právě v této oblasti by vám v podnikání pomohlo? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Obměna oblečení během focení
Jak získat co nejvíc různorodých fotek, aby vypadaly jako tady a teď, z jednoho focení? Inspiroval mě kapsulový šatník a jeho principy jsem převedla do praxe. Výhodou je, že změna zabere pár vteřin a nepotřebujete řešit zázemí pro kompletní převlékání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotografie lektorky tvůrčího psaní
Tušíte co si pod tvůrčím psaní představit? Já jsem to netušila. O to zajímavější byla práce s přípravou a představami co by se dalo zrealizovat, abychom ukázali tu tajnou touhu kterou klientům lektorka tvůrčího psaní plní. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Co udělat s fotkami než je vložíte na web?
Jak dlouho vydržíte vy sami čekat, než se načte webová stránka? A jak dlouho byste chtěli, aby se načítala ta vaše? Fotky tvoří na webu nezanedbatelnou datovou část, kterou je potřeba přenést a zobrazit. Proto je dobré, se před jejich vložením podívat na několik proměnných a fotografie přizpůsobit, aby váš web podpořili nejen vzhledem. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Mini focení na začátku podnikání
Mini focení je způsob jak si za minimum času a nákladů dopřát velkou službu pro svoje podnikání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení pro vaše podnikání
Přemýšlíte jak do toho? Jak začít? Co mít nachystáno? Co mít rozmyšleno? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.