Brandové focení se psy

Proč že jsem vůbec psy fotila? Protože díky nim tohle podnikání vzniklo a bez nich by to prostě nešlo.

Tohle focení mělo ukázat práci psí trenérky, která učí komunikovat s vaším zvířetem. Rozpoznat a respektovat jeho nálady, potřeby.

Tohle je její filozofie, tohle aplikuje u svých psů a přesně tohle jsem si zažila i u focení. Zkrátka psi byly priorita.

Jak si nejspíš dovedete představit, tohle focení se vymykalo obvyklým postupům. Fotila jsme spíš reportážním stylem a snažila jsem se zachytit to, o čem Petra mluvila.

Vzájemné napojení je klíč, k poslušnosti, k společnému spokojenému životu,… prostě parťáci jak má být.

Někteří psi jsou vyloženě mazlové, jiní nejraději dostávají úkoly, a spousta ostatních je někde mezi tím.  

Všechny je ze zřejmých důvodu potřeba naučit cestovat hromadnou dopravou, ale i být schopni opečovat - ať už jde o kartáčování, zakracování drápků, nebo třeba podávání léků.

Pro pamlsky většina psů udělá první poslední. Existují ale i jiné způsoby – třeba klikr.

Není všechno ale jen o režimu a poslouchání a tak jsme na fotku pro úvod webu chtěly uvolněnou atmosféru.

Není všechno ale jen o režimu a poslouchání a tak jsme na fotku pro úvod webu chtěli uvolněnou atmosféru.

Společný život má bavit vás i vašeho psa.

A bylo potřeba zařídit, aby je bavilo i focení. Takže jsme si ho prokládali odpočinkem ve stínu.

Mezičas jsme využívaly k vytvoření doprovodných fotek – třeba pročítání příspěvků ve skupině a reagování.

Ale i k fotkám, které jsou skutečně jen o Petře.

Hodily by se i vám pro prezentaci vašeho podnikání spíš reportážní fotky?

Napište mi : fotografka@danaostrovska.cz

 

Nebo nakoukněte na další ukázky realizovaných focení: koučka, on-line lektorka nebo tkadlena.

Previous
Previous

Brandové focení malířky

Next
Next

Brandové fotografie koučky