Přirozené a uvolněné fotografie pro podnikání – základ leží ve vaší mysli.

Brandové focení začíná přemýšlením o tom, co od fotografií očekáváte, kde je potřebujete použít a co mají sdělit. Patří sem ale i to, jak o sobě a fotografiích přemýšlíte. Pokud je to potřeba, zaměřte se na své myšlenky, vyhodnoťte, zda jsou přínosné, a pokud ne, změňte je. Ano, v podstatě jde o mindset.

Díky němu si totiž dokážeme sami stavět překážky a ještě si je i zvětšit, aby byly těžko překonatelné.
Ať už jde o obavy ve smyslu:

  • Co si pomyslí okolí?

  • Co když mě někdo u focení uvidí?

  • Stojí to vůbec za to?

Nebo o vnitřního kritika:

  • Kdo by se na tebe chtěl dívat?

  • Nejdřív musíš zhubnout, než se půjdeš fotit.

  • Stejně nemáš co na sebe.

Zní vám to povědomě?
Obavy i nervozita jsou před focením naprosto přirozené.
Většina z nás není zvyklá stát před objektivem, a když si pak prohlížíme fotografie, často se soustředíme na své nedostatky místo na to, co bychom chtěli pomocí fotografií předat.

profesionální fotografie podnikatelky telefonující  během prácen a počítači

Navíc to, jak se během focení cítíte, se promítne i do výsledných snímků. Pokud jste v napětí, tělo se stáhne a výrazy působí strojeně. Naopak když se zaměříte na svého klienta, na to, co chcete předat, a na to, co vás na vaší práci opravdu baví, vyzařujete úplně jinou energii – a fotografie ji dokážou přenést.

Navíc to, jak se cítíte během focení, se promítne i do výsledných fotografií. Pokud jste v napětí, tělo se stáhne a výrazy působí strojeně. Naopak když se zaměříte na svého klienta, na co to chcete předat, na to co vás na vaší práci opravdu baví, vyzařujete úplně jinou energii a fotografie ji dokážou přenést. 

Jak svou mysl připravit na focení?

Přesuňte svou pozornost z obav na výsledek

Místo „Hlavně aby nebyla vidět ta skoba na nose“ zkuste přemýšlet:

  • Jak chci, aby se cítil můj ideální klient, když se bude dívat na moji fotografii?

  • Co mu chci předat?

  • Co si má z fotografie zapamatovat?

Když se zaměříte na výsledek a své klienty, obavy z vlastního vzhledu ustoupí do pozadí.

Představte si svou budoucí sebevědomou verzi

Jak by se cítila vaše budoucí verze, která už má své vysněné podnikání rozjeté a prezentuje se s jistotou?
Co by si řekla, kdyby tu teď byla místo vás?

Už teď jste tím člověkem, kterého chcete ukázat na fotkách – jen se na sebe potřebujete dívat jinýma očima.

žena podnikatelka sedící u stolu s počítačem ukazuje na mobil ve své ruce

Už teď předáváte svou energii.

Nemusíte na to být sami

Specializovaný fotograf vám pomůže nejen s řečí těla ale také s vaší energií během focení. Pomůže odpoutat se od obav a soustředit se na to podstatné. 

Pokud víte, že vás vnímání sebe sama dlouhodobě brzdí, může pomoci i konzultace s koučem nebo mentorem. I když se tento krok může zdát náročný - mindset se projevuje i v jiných oblastech podnikání a osobního života. Má smysl s ním pracovat.

Jak vám můžu pomoct přímo já? 

Během focení vás budu vracet "na zem" k důvodu, který vás za mnou přivedl. Budu vám připomínat váš záměr a pomůžu sladit řeč těla s tím, co chcete komunikovat.
Při focení pracuju spíš s představou scény - konkrétního záměru - neřeším klasické pózování. Dívám se, co běžně uděláte a hledám úhel z kterého to, co je vám vlastní, zachytit tak aby to působilo elegantně.


To proto fotografie vypadají přirozeně - autenticky. Co na tom, že u focení strávíme o něco dýl.

Fotografie podnikatelky, která si užívá svižnou procházku kolem řeky.

Věřím, že být i na fotkách takové jaké jste, vám poslouží k zaujmutí těch správných lidí líp.  

Pokud víte, že pro své podnikání takové fotografie potřebujete, ráda vás focením provedu. 

Máte k focení otázky? Ozvěte se mi.

Previous
Previous

Proč vám fotky na webu nefungují? 5 chyb, kterým se vyhnout

Next
Next

Jak mohou vypadat fotografie pro firemní propagaci na sociálních sítích