Brandové focení šetří čas a energii

Právě jste dopsali článek, už ho jen zveřejnit, doprovodit vhodnými fotkami a můžete začít pomocí příspěvků zvát k přečtení.
Jenže co k němu dát, a jaké fotky pak k těm příspěvkům a začíná hledání, procházíte složky, galerii v telefonu nebo fotodatabáze. Nakonec zjistíte, že to trvalo dýl než psaní textu.
Energie i čas, který jste mohly věnovat svým klientům, zmizel v něčem, co je potřeba ale vlastně vás nebaví.

práce na počítači v brandových fotografiích s důležitostí toho co je na monitoru

Brandové focení tuhle situaci může změnit, nabízí vám:

Konzistentní fotografie - Jednotný soubor fotek, které spolu ladí a odpovídají vaší značce. To znamená: méně rozhodování, více jistoty.

Zásoba na týdny i měsíce - Z jednoho focení můžete získat i desítky fotografií – od portrétů přes akční záběry až po detaily.

Pomoc s rozhodování - Během spolupráce můžeme mluvit o tom, která fotka se kam hodí a proč. Nemusíte se tedy trápit otázkou, jestli je tahle ta správná.

Méně starostí - Ještě před focením probereme vaši značku a to, co chcete komunikovat. Pokud potřebujete, pomůžu i s výběrem lokace, stylu snímků,... Nemusíte vymýšlet všechno sama.

Fotky, na kterých se poznáte - snímky odpovídající vám a vašim hodnotám. Díky kterým se nebudete vnímat jako cizinec ve vlastní propagaci a používání fotek se stáne běžnou součástí vašeho procesu.

Nejde totiž o to, kolik času focení zabere.
Ale o to, kolik času a energie vám ušetří potom.
Když máte fotky, které vás skutečně vystihují, můžete se plně soustředit na to, co děláte nejlépe – na svoji práci.

masáž obličeje na brandových fotografiích z Brna

Prostě nemusíte pokaždé řešit, jaký obrázek použít.
Otevřete připravenou složku a vyberete si.

Že byste přesně tohle ocenili?

Kontaktujte mne, domluvíme se.

Previous
Previous

Brandové fotky, nejsou o pózách, ale o vás

Next
Next

Inspirace pro podnikatelku, která chce fotky „na míru“