Brandové focení malířky
Když je výsledkem vaší práce fyzický produkt, snadno získáte pocit, že to nejdůležitější je produkt sám.
Faktem je, že nejdůležitější je to co produkt přinese.
Nejpíš je vám jasné, že ten přínos potřebujete vyjasnit a taky to, že lidé přijímají informace nejlíp zase od lidí. Proto má brandová fotka význam i pro profesi jako je třeba malířka. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové focení se psy
Brandové focení se obvykle točí kolem vás a vašeho podnikání. Ale jsou i vyjímky. Tohle brandové focení se totiž točilo kolem psů. Protože Petra má své podnikání postaveno na krásné myšlence propojení s vaším psím přítelem tak, aby vám společně bylo dobře. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Brandové fotografie koučky
Práce kouče není okem viditelná a tak jsme si při focení vypomohly vizí koučování přetavenou do klíče a otevírání a také využitím gest. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Reportážní fotografie z křestu harf
Reportážní fotografie z koncertů jsou vždycky výzva:
- Nerušit a přitom být v centru dění.
- Stihnout chytit všechno zajímavé
- Najít neobvyklé pohledy, které po koncertu překvapí návštěvníky i učinkující.
Jak se povedlo tohle splnit na křestu harf pořádaných jejich výrobcem Tomášem Jaroškem můžete kouknout v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku
Fotografie k propagaci firmy, zachycené reportážním stylem, během výstavy
Reportážní focení pro firmu je vždycky adrenalin a skutečná výzva - co se bude kde dít, jaké budou reakce lidí. A taky stres – vyjde aspoň něco, co bude klient moct v návazné práci a propagaci skutečně použít? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro webové stránky on-line lektorky
Když podnikáte on-line, potřebujete se prezentovat buď videi nebo fotkami. Čím dál častěji podnikatelky používají obě cesty. V takovém případě doporučuju zachovat chladnou hlavu, odstup a na fotkách zůstat co nejvíc přirozená. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotografie lektorky tvůrčího psaní
Tušíte co si pod tvůrčím psaní představit? Já jsem to netušila. O to zajímavější byla práce s přípravou a představami co by se dalo zrealizovat, abychom ukázali tu tajnou touhu kterou klientům lektorka tvůrčího psaní plní. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Mini focení na začátku podnikání
Mini focení je způsob jak si za minimum času a nákladů dopřát velkou službu pro svoje podnikání. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Tkadlena na brandových fotografiích
Ano, i řemeslníci na svých webových stránkách začínají mít vlastní fotografie s nimi samotnými. Přijde mi kouzelné, že jim můžete on-line nakouknout pod ruce. I když samotná vůně dílny při skutečné návštěvě je ještě lepší.
Focení networkingu v Brně
Setkat se a probrat svoje podnikání s ostatními je v mnoha ohledech osvobozující. Některá setkání toho nabízí víc. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Fotografie pro webové stránky home stagerky
Jak vaše práce a vy samotní během ní vypadáte? Prozraďte to fotkou. Je to ideální způsob jak si vybudovat důvěru a zaujmout. Home stagerka Pavla sebrala odvahu a přišla na focení právě s požadavkem: „Ať je jasné co dělám a jak prostor po mé práci vypadá, ať vidí jaký výsledek můžou očekávat.“ Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotky podnikatelky, jako fotopříběh
Podnikatelské příběhy mohou být občas složité na to, aby se daly ukázat v jedné fotce. Tohle je přesně ten případ. Fotili jsme s vizí skládaného výsledku, aby bylo možné příběh “přečíst” rovnou z fotek. Přejít na článek: klikněte na obrázek nebo nadpis článku.
Světlo může atmosféru místnosti úplně změnit
Místo, kde focení proběhne, se odvíjí od výsledné představy fotek. Prostor a to jak vypadá je potřeba vybrat. Co ale vybírat nemusíte a dá se ovládat je světlo. A světlo toho dokáže hodně třeba tu místnost i úplně proměnit. Dřív než to své místo začnete, hledat mrkněte na článek a fotky v něm, ať máte větší představu, jak co světlo dokáže a můžete jeho vliv při hledání lokace zohlednit. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Brandové fotky pro překladatelku, tlumočnici, lektorku
Zlaté stránky dávno přestaly stačit, on-line svět je dnes to první místo, kam chodíme hledat. A tak se do něj stěhují i dlouho zavedené profese. I když jsou vlastně protipólem nově vznikajících, před focením řeší podobné věci. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Když jste to nejdůležitější vy sami
Jsi kouč, průvodkyně, … zkrátka někdo s profesí, kterou nejde zobrazit protože se pojí s emocemi, psychikou, naladěním, ..?
Pak to co prodává je především tvoje osobnost a tu by fotky měli vypíchnout. Jak by to mohlo vypadat?
Něco málo na ukázku najdeš v blogu.
Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.