Fotografie k propagaci firmy, zachycené reportážním stylem, během výstavy

Autentické fotografie a reportážní styl jdou dohromady skvěle. Mnohem obtížnější je u nich zaručit výsledek.

Reportážní styl znamená fotit tam, kde zrovna jste to, co se zrovna děje. Často se něco pokazí. Někdo vkráčí do záběru. Na zajímavé fotce někdo v pozadí zívá. Než stihnete přeběhnout do nejlepšího místa, odehrávaný děj se změní,…. Zkrátka vždycky je to pro mě adrenalin, zvlášť pokud nejde jen o záznam ze samotné akce, ale cílem je využít fotky pro další propagaci firmy.

Na každý pád tohle focení v Olomouci se vydařilo.

Počasí vyšlo skvěle, přišla spousta dobře naladěných lidí, a i přestože samotný stánek byl podle původních plánů mnohem „bohatější“ vznikla spousta zajímavých záběrů.

O co šlo?

Představit veřejnosti ke všude je možné využít kopřivu. Že i tahle zdánlivě obyčejná rostlina, která často roste bez lidského přičinění, nám toho může nabídnout spoustu.

Informace o projektu v angličtině najdete na: nettlenetcoin.com

Jo, vidíte dobře. Zaměřili se především na jídlo, to se na výstavu hodí a dlouho bez něj nevydržíme.

Navíc kopřiva obsahuje spoustu vitamínů, takže si je můžete naservírovat třeba právě v klasickém slanném koláči.

Zalít ho můžete jablečným moštem nebo ciderem s přídavkem kopřivy. Na výstavě byl nejen k nákupu, ale i k ochutnání.

Stejně jako kopřivové pivo.

A to slavilo úspěch u různých věkových kategorií.

To ostatně i kopřivový mošt. A že chcete nalít do svého? Samozřejmě.  

Nejdůležitější, jako u všeho, jsou lidé. A tak i tady se rozvíjeli diskuze, padaly dotazy od prospěšných látek v samotné kopřivě až po budoucí vize projektu.

Zaujaly i samotné produkty.

I tu nejmladší kategorii.

Ale i dospělé.

Na jednu rostlinu, to byl rozmanitý a široký sortiment. Od ginu, přes dort k bonbónům,

kopřivové variantě známého quinche,

a klidně můžete dál pokračovat kopřivovou zmrzlinou.

Zmrzlina zaujala i místní televizi. Hned po dotočení ochutnávali.

A tohle všechno se odehrávalo v prostých kulisách nenápadného stánku.

Zkrátka zajímavé fotky můžou vzniknout i na těch nejméně očekávaných místech.

 

Mát zájem o nafocení vaši přednášku, akce nebo reakce zákazníků na produkty? Stačí mi napsat a dohodnout se: fotografka@danaostrovska.cz

Zajímá vás, výsledek z jiného reportážní focení? Nakoukněte na výsledné fotky třeba z přednášky v Praze, nebo ze setkání podnikatelek v Brně.

Raději byste nad výsledkem měli víc pod kontroly?
Nakoukněte na fotky ze zakázek brendového focení: on-line lektorek –
angličtiny, tvůrčího psaní nebo třeba tkadleny.

Previous
Previous

Jaká atmosféra by z fotek měla „sálat“

Next
Next

Co můžete udělat, aby z vás byla cítit pohoda?