Fotografie k propagaci firmy, zachycené reportážním stylem, během výstavy
Autentické fotografie a reportážní styl jdou dohromady skvěle. Mnohem obtížnější je u nich zaručit výsledek.
Reportážní styl znamená fotit tam, kde zrovna jste to, co se zrovna děje. Často se něco pokazí. Někdo vkráčí do záběru. Na zajímavé fotce někdo v pozadí zívá. Než stihnete přeběhnout do nejlepšího místa, odehrávaný děj se změní,…. Zkrátka vždycky je to pro mě adrenalin, zvlášť pokud nejde jen o záznam ze samotné akce, ale cílem je využít fotky pro další propagaci firmy.
Na každý pád tohle focení v Olomouci se vydařilo.
Počasí vyšlo skvěle, přišla spousta dobře naladěných lidí, a i přestože samotný stánek byl podle původních plánů mnohem „bohatější“ vznikla spousta zajímavých záběrů.
O co šlo?
Představit veřejnosti ke všude je možné využít kopřivu. Že i tahle zdánlivě obyčejná rostlina, která často roste bez lidského přičinění, nám toho může nabídnout spoustu.
Jo, vidíte dobře. Zaměřili se především na jídlo, to se na výstavu hodí a dlouho bez něj nevydržíme.
Navíc kopřiva obsahuje spoustu vitamínů, takže si je můžete naservírovat třeba právě v klasickém slanném koláči.
Zalít ho můžete jablečným moštem nebo ciderem s přídavkem kopřivy. Na výstavě byl nejen k nákupu, ale i k ochutnání.
Stejně jako kopřivové pivo.
A to slavilo úspěch u různých věkových kategorií.
To ostatně i kopřivový mošt. A že chcete nalít do svého? Samozřejmě.
Nejdůležitější, jako u všeho, jsou lidé. A tak i tady se rozvíjeli diskuze, padaly dotazy od prospěšných látek v samotné kopřivě až po budoucí vize projektu.
Zaujaly i samotné produkty.
I tu nejmladší kategorii.
Ale i dospělé.
Na jednu rostlinu, to byl rozmanitý a široký sortiment. Od ginu, přes dort k bonbónům,
kopřivové variantě známého quinche,
a klidně můžete dál pokračovat kopřivovou zmrzlinou.
Zmrzlina zaujala i místní televizi. Hned po dotočení ochutnávali.
A tohle všechno se odehrávalo v prostých kulisách nenápadného stánku.
Zkrátka zajímavé fotky můžou vzniknout i na těch nejméně očekávaných místech.
Mát zájem o nafocení vaši přednášku, akce nebo reakce zákazníků na produkty? Stačí mi napsat a dohodnout se: fotografka@danaostrovska.cz
Zajímá vás, výsledek z jiného reportážní focení? Nakoukněte na výsledné fotky třeba z přednášky v Praze, nebo ze setkání podnikatelek v Brně.
Raději byste nad výsledkem měli víc pod kontroly?
Nakoukněte na fotky ze zakázek brendového focení: on-line lektorek – angličtiny, tvůrčího psaní nebo třeba tkadleny.
„Chcete se vědět, jak se popasovat s legislativou zveřejnění fotografií z akcí?
Přečtěte si můj článek ‚Focení pro podnikání” a získejte tipy, jak být v souladu s GDPR a právními předpisy.