Brandové focení malířky
Střípky z focení Dana Ostrovská Střípky z focení Dana Ostrovská

Brandové focení malířky

Když je výsledkem vaší práce fyzický produkt, snadno získáte pocit, že to nejdůležitější je produkt sám.
Faktem je, že nejdůležitější je to co produkt přinese.
Nejpíš je vám jasné, že ten přínos potřebujete vyjasnit a taky to, že lidé přijímají informace nejlíp zase od lidí. Proto má brandová fotka význam i pro profesi jako je třeba malířka. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Brandové focení se psy
Střípky z focení Dana Ostrovská Střípky z focení Dana Ostrovská

Brandové focení se psy

Brandové focení se obvykle točí kolem vás a vašeho podnikání. Ale jsou i vyjímky. Tohle brandové focení se totiž točilo kolem psů. Protože Petra má své podnikání postaveno na krásné myšlence propojení s vaším psím přítelem tak, aby vám společně bylo dobře. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku

Read More
Reportážní fotografie z křestu harf
Střípky z focení Dana Ostrovská Střípky z focení Dana Ostrovská

Reportážní fotografie z křestu harf

Reportážní fotografie z koncertů jsou vždycky výzva:
- Nerušit a přitom být v centru dění.
- Stihnout chytit všechno zajímavé
- Najít neobvyklé pohledy, které po koncertu překvapí návštěvníky i učinkující.
Jak se povedlo tohle splnit na křestu harf pořádaných jejich výrobcem Tomášem Jaroškem můžete kouknout v článku. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku

Read More
Být přistižen není příjemné, ani když ten pocit vyvolá „jen“ fotka.
Co vědět než se půjdu fotit Dana Ostrovská Co vědět než se půjdu fotit Dana Ostrovská

Být přistižen není příjemné, ani když ten pocit vyvolá „jen“ fotka.

Zvědavost je přirozenou lidskou vlastností a není divu, že se rádi díváme na životy druhých. Fotky z pozice nenápadného pozorovatele nám umožňují vidět svět z jiné perspektivy. Jsou to obvykle velmi zajímavé a především pozornost přitahující fotografie. Pokud se chystáte využít tento styl při fotografování svého podnikání, je důležité si uvědomit, že ne všechny fotky jsou vhodné. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku

Read More
Jaká atmosféra by z fotek měla „sálat“

Jaká atmosféra by z fotek měla „sálat“

Fotky na webové stránky a sítě dáváte nejspíš proto, aby zaujaly, vytvořili dojem. To vlastně znamená, vyvolaly emoce. A právě emoce ovlivňuje atmosféra. Co všechno vlastně atmosféru na fotce vytváří? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Ořez zvýší možnosti využití oblíbené fotografie

Ořez zvýší možnosti využití oblíbené fotografie

Říká se, že ořez je nejlepší přítel fotografa. Já bych řekla, že jako podnikatelka se kamarádit s ořezem taky vyplatí. Navíc v dnešní době různých šikovných nástrojů si fotku klidně i troufnu rozšířit, abych ji ve svém podnikání opravdu dobře využila. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
Jak z focení získat maximum

Jak z focení získat maximum

Je vám naprosto jasné, že byste nějaké fotky potřebovali, ale absolutně netušíte co vlastně chtít? Hodně záleží na druhu vašeho podnikání i na vaší osobnosti. Přesto je možné vzít to obecně a pak si to jen na svou situaci aplikovat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More
SEBELÁSKA JDE I VIDĚT!
Co vědět než se půjdu fotit Dana Ostrovská Co vědět než se půjdu fotit Dana Ostrovská

SEBELÁSKA JDE I VIDĚT!

Mít ráda sama sebe s úspěchem v podnikání úzce souvisí. Naše nastavení ovlivňuje, nakolik si dovolíme sami sebe a potažmo i svou značku/brand ukazovat. V podstatě jde o sebedůvěru a sebevědomí, abychom se nebály projevovat se a být vidět. Máte pocit, že zlepšení právě v této oblasti by vám v podnikání pomohlo? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.

Read More