Brandové focení pro vaše podnikání

“Přemýšlím o fotkách pro mé podnikání, ale vlastně netuším, jak by měly vypadat, taky nemám vybrané žádné brandové barvy, nejsem si jistá s archetypem a tak to pořád odkládám…”

Po pravdě nedivím se.
Když začnu pročítat co všechno si z osobního brandu mám nejdřív rozmyslet, vyzkoušet, zjistit a vyladit než budu realizovat fotky, přijde mi to jako hromada věci.

Jenže to jsou obecné texty na internetu. A i když chápu, že velké zajeté značky, za které mluví množství různých lidí, potřebují najít společnou řeč, aby nepůsobily různorodě.

Tohle u malých freelancerů nehrozí.

Většina si dělá svůj marketing sama nebo na něj má přinejmenším velký osobní vliv. Už jen tím je, dá se říct, konzistence (tedy relativní stálost) zajištěna.

Jasně že i drobná podnikatelka si může osobní brand vybudovat.
Není to na chvíli a než přijdete na to co k vám opravdu sedí, může to znamenat i několik slepých odboček.

 

Navíc i vaše podnikání a vy sami se postupem času vyvíjíte a měníte.

Stejně tomu je i s  osobním brandem. V čase se bude měnit a vyvíjet.

Co s tím teď?

Ve chvíli kdy vnímáte, že fotky by vám pomohly, zrychlily tvorbu vašich příspěvků, posunuly vás o kousek dál na vaší podnikatelské cestě.

Zkuste se zamyslet.

Co je to nejdůležitější když nabízíte služby a jedete na osobní brand.

Jasně, jste to vy sami.
Vaše tvář, energie, kterou kolem sebe šíříte.


Při focení tedy využijeme to, co je v dané chvíli jasné – energie, tvář.

Přidáme k tomu váš vlastní vkus a na tom postavíme základy.

 

Tenhle přístup vám umožní udělat další kroky, jednoduše nezůstat stát.

A o tom to je. Vždyť i samo podnikání je vlastně vývoj.

Previous
Previous

Mini focení na začátku podnikání

Next
Next

Co když se mi fotky nebudou líbit?