Jak se nasvítit pro natáčení nebo focení
Ať už vás čeká natáčený online rozhovor nebo připravujete natáčení vlastních videí, bude potřeba vyřešit i světlo. V článku najdete rady, jak dosáhnout lepšího osvětlení za pomoci toho, co má většina z nás běžně doma. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Změnit tvář na fotce
Na fotografii se toho dá změnit spousta. Nejen později v počítači ale i během focení. Stačí znát ty správné triky. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Proč Vám fotograf rovnou neukáže co vidí na displeji aneb prvních 100 fotek je na vyhození
Proč by to tak mělo být? Nemusí. To záleží na tom jak rychle se společně jedna na druhou naladíme.
Na každý pád - nějakou chvilku zabere najít tu správnou lichotivou pozici. Další zajímavý výraz ve tváři.
Mnohem lepší spolupráce je ve chvíli, kdy jste nadšení a natěšení, z toho co už se povedlo. A tak je v začátku potřeba důvěra. Ostatně i to je jeden z důvodu proč je důležité vybrat si za objektiv osobu. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Uvolněnost a krása na fotografiích - jde to dohromady?
Čím horší pocit při focení máš tím líp bude fotografie vypadat.
Otřepané klišé nebo fakt?
Fotka je dvourozměrný záznam třírozměrného světa. Spoustu věcí na ní lze schovat. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Si to nafotím sama
Chci fotky na svoje webové stránky co je rozumnější vzít mobil, kamarádku a zapracovat na tom vlastními silami nebo si nechat měla dávat takovou částku? Všechno je úhel pohledu a v podstatě i úrovně kde se se svým podnikáním nacházíte. Pokračovat v čtení: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Proč používat profesionální fotky, když na sítě bohatě stačí rozlišení z mobilu?
Nejspíš sami víte jak důležitý je první dojem pro budoucí spolupráci. V online době tento moment probíhá dokonce i když spíte a nejste fyzicky přítomni. Budou to právě fotografie vaší osoby, které první dojem udělají za Vás, proto je důležité, alespoň tam kde je máte po svým vlivem (FB profil, webová stránka), předložit takový obraz abyste vzbudili důvěru. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Jen pár fotek podobných jako vejce vejci?
Proč na začátku on-line podnikání používat jen pár podobných fotek? Nejde jen o finanční stránku věci, ale především o potřebu dostat se do podvědomí svých klientů. Schválně rozpoznáváte na sociálních sítích své známe podle jejich jména nebo podle letmého pohledu na profilovku? Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.
Umožnit fotografovi přístup do všech zákoutí svého podnikání?
Většina z nás by chtěla aby klienti souzněli s jejich přirozenou osobností a zároveň aby u nich klienti byli spokojeni. Podrobnější vhled do podnikání umožní lépe se naladit a přizpůsobit připravované fotky Vaší skutečné komunikaci, Vašim skutečným zákazníkům. Část této zkušenosti se dá slovy přenést. Další část je možné “nasát” přímo u zdroje. Přejít na článek: klepněte na obrázek nebo nadpis článku.