Jen pár fotek podobných jako vejce vejci?

Proč mám jen pár velmi podobných fotek a nic jiného není nikde vidět? Jedna z možných odpovědí by byla: “To je jasný, kovářova kobyla.”

Částečně by to i mohla být pravda. Ale to není důvodem, proč používám všude téměř stejné fotografie. 


Dostat se lidem do podvědomí trvá.

Obrázek je snadněji zapamatovatelný než jméno nebo značka. Mozek ho dokáže rychleji přiřadit.

To je ostatně jeden z důvodů, proč se k profilům na sítích na sítích používají profilové fotky.

Zkuste si sami uvědomit, jestli se při čtení komentářů a příspěvků díváte na profilovku a kolikrát si opravdu přečtete jméno. 

Když stojím na začátku podnikání a lidé se se mnou teprve seznamují a chci, aby mě snadno poznali.

Jak klienta neztratit dřív, než se rozkouká

Když už se půjdou podívat na můj profil nebo stránky chci, aby si byli jistí, že jsou na “správné adrese”.
Přesně to mi zajišťují fotky, které jsou si velmi podobné.

Klient si je, při přechodu ze sociální sítě na web, jistý že jsem to já.


Mým cílem je vyhnout se bodu: “To je úplně jiná ženská - asi ten odkaz nebyl správný.” Ztratí zájem, zapomene co hledal. 


Takový přístup by se dal označit jako konzistentní. Nejspíš už jste to někde zaslechli.

Web musí být snadno srozumitelný a zároveň konzistentní.

V případě webu je myšleno držet se předlohy a používat pro text a nadpisy vždy stejný font, stejné velikosti a barvy. Tlačítka jednoho druhu - barvy, kulatosti rožku, textu,....

Pokud je vaše podnikání je v začátcích a do všeobecné známosti máte daleko, podpořte svoji rozpoznatelnost:

  • ukazujte se na všech používaných mediích (e-mailový klient, sociální sítě, webové stránky, oborové katalogy,…) jednotně.


Bude vám k tomu stačit pár fotografií podobných si jako vejce vejci a nebo můžete využít “rozšířenou profilovku” a pokrýt všechny své potřeby jednou jedinou fotkou.

Profilová fotka s širokým využitím pro účely podnikání na internetu

Když profilovku šikovně nafotíme, můžete ji pomocí ořezů využít:

  • na webu

  • v e-mailu

  • na sociálních sítích

  • jako doprovod k příspěvkům

Termín focení si můžete hned teď rezervovat.

Previous
Previous

Proč používat profesionální fotky, když na sítě bohatě stačí rozlišení z mobilu?

Next
Next

Umožnit fotografovi přístup do všech zákoutí svého podnikání?