Fotografie z přednášek-nástroj pro propagaci i budování reputace
Fotografie z přednášek jsou víc než jen dokumentací akce – jsou cenným nástrojem pro organizátory i samotné přednášející.
Jak lépe poděkovat přednášejícím za jejich čas a úsilí během přenášky i v přípravách před ní, než poskytnutím profesionálních fotografií z jejich vystoupení?
Fotografie mohou přednášející využít pro svou osobní propagaci a upevnění profesionálního dojmu. Kvalitní fotografie pomáhají budovat jejich autoritu a přitahují jim a následně i vám nové publikum, které je bude chtít vidět i naživo.
Pro organizátory, jsou fotografií také důležité. Především plánujete akci opakovat. Vlastní materiál poslouží jako skvělý základ pro budoucí propagaci.
A co víc, když přednášející sdílí fotografie ze svých vystoupení, automaticky tím šíří povědomí o vaší akci mezi širší publikum – zdarma a efektivně.
Fotografie níže vznikly během kongresu Nové začátky Maje Bourkové
Plný sál a lidé věnující pozornost přenášejícímu jsou znamením, že je přednáška stojí za to.
Foťák s dlouhým sklem umožní zobrazit i detailní záběr, který vás v podstatě posadí do předních řad.
O tom, že je přednáška hodnotná vypovídá i zájem publika si ji zdokumnentovat na vlastní telefon.
I v malém sále, kde není prostor pro větší odstup, můžete vykouzlit dojem zaplněnosti,
v navaznosti na úhel, z kterého fotografie vznikne.
Dokáže ukázat, kolik pozornosti řečníci věnují svému publiku.
I emoce, které probíhají na obou stranách, jak v publiku, tak i mezi přednášejícími, v tomto případě během dotazů panelové diskuze.
Zajímavé fotky vzniknou také průhledem přes mobil účastníků. Vsaďte se, že lidi bude zajímat, co si v průběhu akce fotili.
Řečnící, kteří používají pro větší efekt ruce a grimasy, mají na výběr větší množství rozličných fotografií,
díky proměnám postoje i tváře.
Vědět, jak bude vypadat prostor za vámi, vám pomůže vybrat si správné oblečení, abyste byly jasně vidět.
Srovnejte efekt fotografií z panelové diskuze, která neprobíhala na vyvýšeném podiu, s těmi, kde přenášející stojí.
Změna úhlů i objektivu dokáže vykouzlit úplně jiný vjem.
Je jen na vás, který se vám bude hodit do vaší propagace líp.
Pro poděkování sponzorům vznikají na místě i fotografie s produkty.
Nezbytné jsou také fotografie před začátkem přenášky s přichystaným překvapením na židlích účastníků.
A pro dokreslení celé akce i střípky z přestávkového času.
Rádi byste ze své akce měli podobné fotky? Stačí mi napsat a dohodnout se : fotografka@danaostrovska.cz
Zajímá vás, jak probíhalo jiné focení? Nakoukněte na výsledné fotografie ze setkání podnikatelek Markéty Mrkvové nebo workshopu Daniely Podolkové.
„Chcete se vědět, jak se popasovat s legislativou zveřejnění fotografií z akcí?
Přečtěte si můj článek ‚Focení pro podnikání” a získejte tipy, jak být v souladu s GDPR a právními předpisy.