Focení pro propagaci cinderu drobného výrobce
Lokálně, přírodně, prostě tak, jak by si to sám pro sebe představoval.
To je vize výrobce Filipa Nováka při výrobě cinderu. Postup vyladěný a tak nadešel čas začít navazovat spolupráce s podniky, které by jeho produkt nabízely.
V tu chvíli se mi ozval a já se začala ptát, co by si na fotografiích vlastně představoval. Nebo možná jinak, jak by mu měli posloužit.
Během diskuze vyšlo najevo, že jde také o propagaci cinderu lidem.
Nevím, jak to máte vy, ale já raději sázím na to, co znám. Abych si u baru objednala něco neznámého, musí mě to něčím zlákat. Nejspíš v tom nebudu sama a pravděpodobně i prodejci budou potřebovat hosty zaujmout, aby cinder vyzkoušeli.
Ukázat samotný produkt je fajn třeba v menu.
Ale buďme upřímní.
Proč do baru jdeme?
Většinou za zábavou.
Takže vedle cinderu potřebujeme ukázat i emoce, lidí co se dobře baví u baru, v kavárně, v restauraci…
U stolku jsme vytvořili scénu, která by mohla odpovídat klidné restauraci.
Požádaly jsme obsluhu o servírování malého balení.
Nafotili detail cinderu s lehkým občerstvením.
A pak jsme zopakovali podobnou scénu s větším jídlem.
Přesunuli jsme se k baru, kde jsme se snažili navodit dojem společnosti. Vznikly nejen fotografie zaostřené na bavící se lidi, ale i ty na kterých jsou zaostřené láhve v popředí.
Scénu se servírováním jsme zopakovali s láhvemi.
Jako další přišla na řadu kavárna.
Vytvořili jsme si tam dojem schůzky.
Že se společnost uměla pobavit, je nejspíš z fotek zřejmé.
Zlákaly by vás fotky cider vyzkoušet?
Nebo jste se přišli podívat, jak moje práce vypadá?
V tom případě směle pokračujte a nakoukněte třeba na výsledné fotky finanční poradkyně pro síť LinkedIn, nebo pikniku architektek.