Jak z akce získat autentické fotky?
Předstírejte, že tam s vámi nejsem.
Jde o jednoduchý koncept, s hlubokým efektem.
Ve chvíli kdy objektiv, foťák a mě přestanete vnímat, když se soustředíte na svoji práci, jste do ní plně ponořeni. Používáte naprosto přirozeně svoje gesta, grimasy, zkrátka řeč těla a nemusíte o ní vůbec uvažovat.
Ve fotografiích pak vidíte odraz toho jak svoji práci, sdělení, poselství předáváte. I autentické reakce lidí kolem vás.
Tyto skutečné reakce inspirují a rezonují se sledujícími mnohem víc, než fotografie, na kterých se plně věnujete objektivu.
Už jen proto, že všichni jsme přirozeně zvědaví a ve chvílích kdy jste ponořeni do své práce je to poznat a máme pocit, že na fotografiích nakukujeme takzvaně pod pokličku vašeho podnikání.
Jasně na setkáních se tohle zařídí mnohem snadněji, protože je tam množství dalších interakcí a samozřejmě do prezentace patří i fotky, na kterých se objektivu foťáku skutečně věnujete.
Nicméně fotografie, které vzniknou, když o fotoaparátu nemáte tušení, jsou skutečný poklad, který nechá vyniknout podstatu události a okamžiky, které se děli v jejich přirozeném stavu.
Samozřejmě že nic není černobílé, že i ty fotografie kdy o mně víte a zapózujete, do celku focení patří. Nicméně šlo mi o to, abyste se na celou věc podívaly zvenku/odjinud.
Vyzkoušejte si rozdíl, když se díváte na někoho kdo se plně věnuje přednášení
a na někoho kdo zachytil, že fotoaparát míří na něj. Co vás víc zajímá. U které fotky vydržíte dýl?
Skoro bych se vsadila, že byste rádi slyšely, co říká.
A nebo co poslouchá.
Přesně to jsou momenty, které vás nalákají příště se taky zúčastnit.
To je důvod proč jsou ty fotky takový poklad pro propagaci.
Ukáží i atmosféru - jak se k sobě lidi chovali?
Že každý měl možnost něco říct.
A být ostatními slyšen.
Společná pro sítě taky nechyběla. 😉
Rádi byste měli ze své akce podobné fotky? Stačí mi napsat a dohodnout se : fotografka@danaostrovska.cz
Zajímají vás výsledné fotky z jiné akce? Nakoukněte na focení setkání Daniely Podolkové nebo třeba na křestu harf
„Chcete se vědět, jak se popasovat s legislativou zveřejnění fotografií z akcí?
Přečtěte si můj článek ‚Focení pro podnikání” a získejte tipy, jak být v souladu s GDPR a právními předpisy.