Setkání podnikatelek
Brno, Vyškov, Tišnov, Rajhrad a okolí
Foceno brand fotografkou Danou Ostrovskou.
Najít stejně zaměřené přátele, nasbírat inspiraci, získat odvahu, podporu případně se i něco nového naučit. To všechno můžete získat na setkání s jinými podnikatelkami.
Takže jdeme na to:
Brno:
Friends in business: businessfriends.cz/kluby/brno
smart-network.cz
copyarcher.cz/networking vede Markéta Mrkvová – většinou každý měsíc někde v kavárně, součástí bývá přednáška a zhruba do 20 lidí
https://www.jasnaflamikova.cz/networkingy/ zážitkové networkingy nejčastěji po brněnských zajímavostech vede Jasna Flamiková.
www.networkingy.cz vede Julie Válková, většinou jde o menší společnost do 10 lidí a jsou spíš zaměřeny na řešení problému ve smyslu brainstormingu a případné diskuze.
sarkarooya.cz/networkingova-snidane-brno vede Šárka Roya Jiřičná, jsou zaměřena na rukodělky ale chodí tam i podnikatelky ve službách
www.facebook.com/janahajkova67 vede Jana Hájková
www.luckycitron.cz/neformalko bývá nepravidelně
On-line monionair.cz/nn vede Monika Kvapilová
bourkova.cz/kalendar-akci dlouhodobější setkávání, aby bylo možné jít do hloubky, vede Maja Bourková.
Foceno brand fotografkou Danou Ostrovskou.
Zdá se vám to málo? Nakoukněte na:
katalogpodnikatelek.cz/kategorie/networking/
Vyškov:
www.facebook.com/groups/1068603890414550 vede Hana Modilim Horáková, informace asi jen v FB skupině
Rajhrad
www.facebook.com/kavateam vede Kačka Bilíková, Lucie Bulová a Tom, informace na FB stránce
Kuřim
www.facebook.com/zenypodnikatelkynetworking vede Míša Dědková Nečasová a Zdenka Cabanová, informace na FB stránce
Foceno brand fotografkou Danou Ostrovskou.
Znáte nějaké setkání, které by tu nemělo chybět?
Dejte mi vědět, doplním je.
Pořádáte vlastní setkání a potřebujete z něj fotky pro propagaci? Napište mi.
Kdo jsem?
Když se představuju, říkám o sobě, že jsem brandová fotografka, ale po focení když se podnikatelky ohlédnou zpět, vidí tam toho mnohem víc.
Pomáhám:
„vylézt“ z ulity před sledující a návštěvníky, i když máte pocit, že pro to nejste stvořené,
podívat se na své podnikání očima své cílovky a začít přemýšlet jako oni,
překračovat dosavadní hranice a dovolit si zkoušet co je možné nejen před fotoaparátem, ale také ve svém uvažování a podnikání
Brandové focení bych v podnikání přirovnala k lanovce.
Jasně že ten kopec nakonec zdoláte, nebo se prostě vrátíte dolů. Ale když si zaplatíte jízdu lanovkou, budete nahoře rychleji a zůstane vám energie i elán na další kroky.
Máte chuť se nechat vyvézt? Kontaktujte mne.