Proč má brandové focení stále význam
Umělá inteligence dnes dokáže vytvořit obrázky, které vypadají překvapivě reálně.
Možná už vás napadlo: Má vůbec smysl investovat do focení, když si fotky můžu nechat vygenerovat?
Odpověď zní: ano. Důvodů je hned několik:
Foceno brand fotografkou Danou Ostrovskou.
Autenticita, kterou AI nevytvoří - Vaši klienti chtějí vidět skutečně vás jako člověka, se kterým budou spolupracovat.
AI obrázky jsou pěkné, ale nikdy nezachytí vaši energii, gesta, výraz – to co vytváří důvěru.
Přínos plánování focení - Samotné focení je čas, kdy věnujete pozornost svému podnikání z jiné perspektivy než obvykle, uvažujete o sobě, o své značce i klientech. Ujasňujete si, kudy kráčíte, jestli v té cestě chcete pokračovat a jak by vás vlastně dál měli vnímat. Je to proces, na jehož konci mýváte jasněji v tom, jak se chcete prezentovat.
AI je jen nástroj, po kterém chcete obvykle rychlé výsledky, a celý tento proces vás prostě mine.
Praktičnost a vedení - Aby AI vytvořila použitelný výstup, musíte mít jasnou představu o tom, co chcete a taky ji umět správně zadat. To vyžaduje čas, znalosti i cestu pokus/omyl.
Na focení vás vedu krok za krokem – od lokace až po výběr snímků. Nemusíte na to být sama.
Důvěryhodnost v byznysu - Když své podnikání stavíte na sobě (osobní značce), lidé chtějí vědět, s kým budou v kontaktu. Zkrátka upřednostňují skutečného člověka, a i když možnosti AI opravdu hodně pokročily, nakolik procent vás opravdu realisticky vygenerují?
Záběr a šíře - Z jednoho focení můžete mít obsah na týdny i měsíce. Během focení vzniknou různé typy záběrů – portréty, detaily, akční snímky, tak vznikne materiál pro web, články, sociální sítě i prezentace, a přitom všechno působí jako vzájemně propojená sada, kterou můžete využít napříč všemi svými marketingovými kanály.
Snímky vytvořené AI jsou skvělý nástroj, ale nenahradí vás.
Pokud stojíte svou tváří za svým podnikáním, chtějte víc než hezký obrázek.
Brandové focení vám skrz autentické zachycení vás samotné přinese propojení s potenciálními klienty už v on-line světě.
A to je rozdíl, který poznáte vy i vaši klienti.
Chcete mít fotky, ve kterých se opravdu poznáte?
Domluvte si se mnou focení, vytvoříme sadu snímků, která vás bude reprezentovat dlouhodobě a lidsky.
Přemýšlíte nad brandovým focením?
Přejděte na rozcestník a přečtěte si co vás zajímá.
Říkám o sobě, že jsem brandová fotografka, ale když se po focení klienti ohlédnou, vidí tam toho víc.
Pomáhám podnikatelkám:
„vylézt“ z ulity před sledující a návštěvníky, i když máte pocit, že pro to nejste stvořené,
podívat se na své podnikání očima své cílovky a začít přemýšlet jako oni,
překračovat dosavadní hranice a dovolit si zkoušet co je možné nejen před fotoaparátem, ale také ve svém uvažování a podnikání.
Brandové focení bych v podnikání přirovnala k lanovce.
Jasně že ten kopec nakonec zdoláte, nebo se prostě vrátíte dolů. Ale když si zaplatíte jízdu lanovkou, budete nahoře rychleji a zůstane vám energie i elán na další kroky.