Barevná typologie
Barvy vás rozzáří. Lída má oko i vášeň pro barvy. Postupně se je naučila používat a nabízí je v rámci několika různých služeb, které barvy provazují.
Když mě oslovila, čekal ji přechod z offline do on-line, tedy stavba webu a prezentace svojí nabídky na sítích. Na počátku stála touha nabídnout lidem vlastní vášeň pro barvy, která vykrystalizovala do několika různých směrů:
- barevná typologie,
- pomoc se šatníkem,
- vizáž,
- výběr brandových barev pro podnikatele.
Lída: Mou vášní jsou barvy, především barevná typologie. Vidím, které barvy každého nejvíce rozzáří, otevřou světu, dodají energii a "šťávu".
Využívám ji také k návrhům brandových barev pro podnikatele. Komunikací a nacítěním vyberu barvy tak, aby z nich na fotografiích i webu klienta na první pohled sálaly hodnoty značky i majitele.
Právě tak jsem si vysnila svůj autentický web, s fotografiemi, barvami, textem...
A rozhodla se jej vytvořit. Chtěla jsem zachytit styl a způsob mé práce, aby bylo vše jasné i bez textu.
Představa byla jasná a ladily jsme jen detaily. Pátraly jsme po místu, kde fotit. Ideální prostor by byl skutečný dům, jenže u skříní je většinou tma a málo prostoru. Když skříň otevřeme a budeme věci vyndávat, bude tam spousta barev a bude to rušit.
Hledaly jsme „modelku“, která by odpovídala představám a klientka by se s ní mohla ztotožnit. Přemýšlely, jak zobrazit služby probíhající on-line.
Focení probíhalo na dvě etapy. První den jsme se pohybovaly po venkovních lokacích. Cílem bylo nafotit především outfit Lídy jako ukázku jejího vlastního stylu, podklad pro stránky “O mě” a pro sdílení na sociálních sítích.
Lída: Chtěla jsem, aby už na mně samotné bylo vidět, jak se dá s barvami pracovat. Jak zařídit, aby to ženě slušelo, zářila, byla cítit její energie a síla. Současně také mělo vše zapadnout a ladit v brandových barvách. Dojít k bodu, kdy bude vizuál působit uceleně a harmonicky.
Barvy pro svou značku jsem si určila předem a podle nich jsem vybrala své oblečení.
Druhý den jsme pracovaly už s modelkou, většinou v interiéru. Služba samotná prostě v interiéru probíhá.
Lída: Dana se postarala o interiér pro focení. Přesně odpovídal mým potřebám a typu práce.
Zajistila skvělé modelky. Krásně se s nimi spolupracovalo a dokázaly se vcítit do role mé klientky.
Fotila během konzultace barevné typologie. Tím vznikly opravdu autentické fotografie vypovídající o mé práci. Líbí se mi, že je zachycena zajímavým a originálním způsobem.
Vizážistku jsme na místě focení nepotřebovali, protože díky své praxi vizážistky si Lída svůj vzhled během focení upravovala sama.
V průběhu focení jsme výsledné snímky kontrolovaly na tabletu a rovnou vybíraly ty nej.
Po focení jsem zaslala první fotku, pro schválení míry úprav. Po odsouhlasení jsem se pustila do práce a za dva týdny předávala zbytek vybraných, upravených fotek.
Lída: Dana nad každým záběrem přemýšlí, všímá si detailů, hraje si se světlem. Vybírá skvělé kompozice. Průběžně vše kontroluje, konzultuje a dolaďuje.
Jasně a přesně, krok za krokem, mě vedla k záběrům, které jsem potřebovala.
Fotografie vystihují mou práci offline i on-line.
Hojně je využívám ve své prezentaci.
Spolupráce s Danou byla akční, přátelská a velice profesionální. Výsledné fotografie se mi moc líbí.
Jsou ještě lepší, než jsem si představovala.
Fotky šly obratem k dispozici webařům a dneska už se můžete podívat i jak jsou fotky na webu využity:
-
Jdeme fotit
Jsem nadšená. Jaký začít spolupráci?
-
Více detailů
Super, ale kolik takové focení pro web stojí?