Barevná typologie

Barvy vás rozzáří. Lída má oko i vášeň pro barvy. Postupně se je naučila používat a nabízí je v rámci několika různých služeb, které barvy provazují.

Když mě oslovila, čekal ji přechod z offline do on-line, tedy stavba webu a prezentace svojí nabídky na sítích. Na počátku stála touha nabídnout lidem vlastní vášeň pro barvy, která vykrystalizovala do několika různých směrů:

- barevná typologie,

- pomoc se šatníkem,

- vizáž,

- výběr brandových  barev pro podnikatele.

Lída: Mou vášní jsou barvy, především barevná typologie. Vidím, které barvy každého nejvíce rozzáří, otevřou světu, dodají energii a "šťávu".

Využívám ji také k návrhům brandových barev pro podnikatele. Komunikací a nacítěním vyberu barvy tak, aby z nich na fotografiích i webu klienta na první pohled sálaly hodnoty značky i majitele.

Právě tak jsem si vysnila svůj autentický web, s fotografiemi, barvami, textem...

A rozhodla se jej vytvořit. Chtěla jsem zachytit styl a způsob mé práce, aby bylo vše jasné i bez textu.

Představa byla jasná a ladily jsme jen detaily. Pátraly jsme po místu, kde fotit. Ideální prostor by byl skutečný dům, jenže u skříní je většinou tma a málo prostoru. Když skříň otevřeme a budeme věci vyndávat, bude tam spousta barev a bude to rušit.

Hledaly jsme „modelku“, která by odpovídala představám a klientka by se s ní mohla ztotožnit. Přemýšlely, jak zobrazit služby probíhající on-line.

Focení probíhalo na dvě etapy. První den jsme se pohybovaly po venkovních lokacích. Cílem bylo nafotit především outfit Lídy jako ukázku jejího vlastního stylu, podklad pro stránky “O mě” a pro sdílení na sociálních sítích.

Lída: Chtěla jsem, aby už na mně samotné bylo vidět, jak se dá s barvami pracovat. Jak zařídit, aby to ženě slušelo, zářila, byla cítit její energie a síla. Současně také mělo vše zapadnout a ladit v brandových barvách. Dojít k bodu, kdy bude vizuál působit uceleně a harmonicky. 
Barvy pro svou značku jsem si určila předem a podle nich jsem vybrala své oblečení.

Brandové foto stylistky během služby výběru oblečení u klientky ve Slavkově u Brna

Druhý den jsme pracovaly už s modelkou, většinou v interiéru. Služba samotná prostě v interiéru probíhá.

Lída: Dana se postarala o interiér pro focení. Přesně odpovídal mým potřebám a typu práce.

Zajistila skvělé modelky. Krásně se s nimi spolupracovalo a dokázaly se vcítit do role mé klientky.

Fotila během konzultace barevné typologie. Tím vznikly opravdu autentické fotografie vypovídající o mé práci. Líbí se mi, že je zachycena zajímavým a originálním způsobem.

Na bannerech k propagaci je skvělé ukázat co  nabízíte.

Vizážistku jsme na místě focení nepotřebovali, protože díky své praxi vizážistky si Lída svůj vzhled během focení upravovala sama.

V průběhu focení jsme výsledné snímky kontrolovaly na tabletu a rovnou vybíraly ty nej.

Po focení jsem zaslala první fotku, pro schválení míry úprav. Po odsouhlasení jsem se pustila do práce a za dva týdny předávala zbytek vybraných, upravených fotek.

Lída: Dana nad každým záběrem přemýšlí, všímá si detailů, hraje si se světlem. Vybírá skvělé kompozice. Průběžně vše kontroluje, konzultuje a dolaďuje.

Jasně a přesně, krok za krokem, mě vedla k záběrům, které jsem potřebovala.

Fotografie vystihují mou práci offline i on-line.

Hojně je využívám ve své prezentaci.

 

Spolupráce s Danou byla akční, přátelská a velice profesionální. Výsledné fotografie se mi moc líbí.

Jsou ještě lepší, než jsem si představovala.

Fotky šly obratem k dispozici webařům a dneska už se můžete podívat i jak jsou fotky na webu využity:

Představit sama sebe na webu fotkou
Ofl-line setkání na fotkách, ať klient ví co čekat
brandové foto z třídění šatníku
  • Jdeme fotit

    Jsem nadšená. Jaký začít spolupráci?

  • Více detailů

    Super, ale kolik takové focení pro web stojí?